zone05 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Da ble det negativ denne gangen også blir så trist og lei. Har liksom et håp vær gang men nei da... blir mange nedturer av og gå gjenom dette (AIH) Nå trenger jeg oppmuntring dere Skal nå over på IVF slutten av mnd, gruer meg sån, hvordan var det for dere første gangen... håper på mange svar.
*stjernebaby ønskes* Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 svarer deg litt her også huff, altså dette var triste nyheter men du får se frem imot ivf, er større sjangse med det også skal jeg krysse alt jeg har for dere du får ut å kose dg i solen og slappe av i påsken, prøve å tenke på noe annet :=)
meg83 Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Hei! Så dumt da, Zone05 =( Ja, man håper og håper.. Vanskelig å være realistisk når man ønsker noe så sterkt! Godt at det er påskeferie nå da =) Og så er det jo ikke lenge til dere får prøve dere med IVF! Spennende! Jeg har jo vært borti IVF, selv om det ble litt halvveis, og det opplevdes i hvert fall veldig OK! Ingenting å grue seg for.. Jeg grua meg i hvert fall unødvendig =/ Håper du klarer å kose deg i ferien! Dette går til slutt!! =)
zone05 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 Takk for svar, trenger all den oppmuntring nå....må kanskje tenke på at det ikke er lenge til egenlig, kunne vært vere.... GOD PÅSKEFERIE TIL DERE....
Rose69 Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Hei! Og velkommen inn i varmen, kjære zone05. De fleste lykkes ved prøverør, og det er absolutt ikke noe å grue seg til her.Klart man kan bli litt surrete,lei, få hetetokter,nedstemthet,hodepine,etc etc.Men sånn er d m hormoner.Men vi reagerer forskjellige.Jeg har da ihvertfall overlevd 3 AIH og snart 6 forsøk... Jeg er i gang med søskenforsøk (fikk en baby v 3.forsøk i 2006) og er i gang 3.søskenforsøk nå.I hele livet er vi utsatt for nedturer av forskjellige slag, og selv om det er skikkelig nedtur etter 1.neg forsøk, blir man alltids fort klar til neste.I de fleste ligger den en optimist, og å bli gravide er noe vi alle vil klare til slutt.Det er jo ikke snakk om en kronisk sykdom, heldigvis.Det er mange der ute som lider av værre ting,tenker nå jeg. Men det er meg da.. Bare hold deg her inne hos oss du :-) Da kan du skrike ut eller le med oss :-) Anytime! Klem til deg!
zone05 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2009 Takk for svar Rose snart pån igjen. Ja, det er mye sant i det du skriver, jeg kommer meg nok opp igjen og klar for neste forsøk...blir bare så oppgitt, såret, lei, sint...men jeg er glad det ikke er alt for lenge til neste forsøk, det som holder meg oppe nå....skjer det såfall noe.... TAKK for klemmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå