Vil Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Så dårlig utvalg her jeg har sett, og ganske stive priser etter hva jeg kan forstå. Noen som har gode engelskkunnskaper, evt erfaring med å kjøpe på nett?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 mitt sjal heter moby wrap, kjøpte det på nett for ca 500, i en norsk nettbutikk, kanskje det finnes enda billigere i utlandet, vet ikke jeg
sprellefant.no Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 www.sleepywrap.no selger billige og bra bæresjal fra USA: 399,- + evt. frakt. Leveringstid: 1 - 2 virkedager etter bestilling. Anbefales!
Eplejuice Fødeklar Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Både lotusbarn.no og krusedull.net har jo et godt utvalg. På lotusbarn så kan man jo uten ekstra kostnad få bestilt inn girasol og Didymos de ikke har på lager. Bæresjal på engelsk er enkelt og greit baby wrap.
Vil Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Supert, takk skal dere ha! Hvor lenge kan man bruke et slikt sjal forresten? Det er vel bare de første månedene antar jeg?
Eplejuice Fødeklar Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 elastisk bæresjal kan brukes opp til 12- 18 mnd Vevd ca 3 år
sprellefant.no Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Sleepy wrap kan brukes fra 0 - 20 kg, så samt bæreren orker den ekstra vekta.
to_tette? Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 -så lenge du orker å bære? du får med bruksanvisning som oppgir vekt eller alder. jeg brukte mitt bare mens babyen var liten, så syntes jeg det ble for tungt... men det går også an å knytte slik at man kan bære barnet på ryggen, det har jeg ikke prøvd. da er det jo lettere å bære enn på magen/hofta. og det er ergonomisk bedre for barnet enn bæremeis.
to_tette? Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 vil legge til at jeg ikke fikk min moby wrap før jenta var ca 4 mnd, og ønsker jeg hadde hatt det før! god avlastning hvis du bærer mye, hvis babyen ikke får sove f.eks. h*n kommer nær deg og liker å være tett pakket inn, og det går visst an å amme i sjalet også, hvis man f.eks er på kafe brukte mitt opp til 6-7 mnd, da syntes jeg det ble tungt å bære på magen. (ihvertfall når de vil sitte framovervendt og få med seg verden!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå