KK24 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 hei. jeg begynte med spray i dag, veldig spennende å være i gang. men jeg lurer på en ting. er det mulig at man kan få bivirkninger allerde første dagen? jeg har en intens hodepine, men lurer på om det kan komme av synerela? hvis det ikke er psyken som spiller meg ett puss he he lykke til jenter, vi må holde hverandre oppdatert. klem fra meg
Saline Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg startet på spray på søndag og fikk også intens hodepine første dagen, men det har gått over. Bivirkningene er ikke så ille foreløpig. Jeg bruker en anne spray; Suprecur så jeg vet ikke om disse har de samme bivirkningene. Jeg skal ha uttak i uke 18. Har du fått dato for uttak? Gleder meg til å følge deg.
KK24 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 jeg skal på ul fredag 1 mai har utakk uke 19, hodepinen har endelig gitt seg,var nok bare en reaksjon første dagen he he. gleder meg til å gølge deg og. Hvilken behandling skal du ha og hvilken klinikk hører du til? Jeg holder til i porsgrunn og skal ha ICSI metoden
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Henger meg på her jeg.. :-) Vi er så vidt igang med vårt 1. IVF forsøk (på Ullevål) Startet med spray på tirsdag... Har mye vondt i hodet, og er en del kvalm - men bortsett fra det går det fint! Jeg skal på UL 29 april, dersom alt er som det skal da starter jeg med Gonal F 30. april... føles som en evighet nå, men det går vel ;-)
Rose69 Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Jeg hadde også hodepine under sprayinga.Og søvnproblemer i perioder.Ellers hormonell...griner for ingenting.Veldig slitsomt til tider. Ønsker deg masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå