Lillatante Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg fikk brev i posten i dag angående fryseegget mitt. Der sto det at om jeg ble gravid med det så skulle jeg ta crinone to ganger daglig fram til 9. uke. Nå når jeg har hatt vanlig forsøk så skal jeg jo bare ta crinone en gang daglig i 15 dager. Tok siste crinone gel i dag. Dette er riktig? Klarer det seg selv nå? Testet positivt mandag og onsdag, og skal ta blodprøve og ny test i morgen. Er det ganske sikkert at jeg er gravid om jeg tester positivt i morgen også og ikke begynner å blø da? Tør liksom ikke slippe jubelen løs helt enda, og svaret på blodprøva kommer ikke før på mandag!
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hei! Gratulerer med positiv test! På mitt første forsøk (ble gravid) 2006 tok jeg Crinone i 9 uker. Det var ferskforsøk. Tror det er litt ulik praksis fra klinikk til klinikk.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer med positiv test Har skjønt det slik at det er forskjell på medisindoseringen på vanlig forsøk og fryseforsøk ja. Jeg fikk i alle fall vite på RIksen at dersom jeg ble gravid på vanlig forsøk så skulle det holde med crinone i 15 dager og ikke nødvendig å fortsette med det. Nå gikk jo begge IVF-forsøkene mine rett vest, men lille sprell her bestemte seg for å bli laget måneden mellom fersk forsøk og i påvente av frys
Lillatante Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 Takk for svar!!! :-) Jeg får vel bare slå meg til ro med at de vet hva de driver med og at 15 dager holder for mange! Mye rart en skal bekymre seg over.... Synes det er så bra med sånne solskinnshistorier om de som mellom forsøk klarer det på egenhånd Turbotrollet!!! Lykke til videre begge to! Jeg håper spira mi klorer seg fast og at blodprøven i morgen på mandag kan overbevise meg om at dette faktisk er sant, men om ikke mensen dukker opp i løpet av helgen så er jo det et godt tegn også!!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Hei!! Så moro å høre! Positiv test og manglende mens pleier å bety en ting..! Håper det sitter nå, Lillatante! Krysser fingrene for deg! God klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå