Gå til innhold

fantastisk gode klær til premature barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville bare si meg helt enig :)

Har trålt mange butikker for å finne prematurklær, har endt opp med å kjøpe en god del også...sikkert mer enn jeg trenger..hehe.

Men nøstebarns sparkebukse er den vi bruker aller mest, den er super! Finnes i str 38, og det er såvidt jeg vet ingen andre som fører så små størrelser. myk og god og varm! :) Går fint an å ta metningsmålere og ekg-ledninger ut nede med beina. De har også pysjposer fra str 44.

Barnas hus har ganske stort utvalg i prematur, men da i bomull. Ellers er det som regel små babybutikker som ikke er i kjeder som har litt utvalg, noen bestiller gjerne inn til om du spør også.

Merket "petit bateau" (føres i div babybutikker) er også ganske bra. her får du gode ullbodyer i små str. Størrelse 46 tilsvarer vanlig 40 og de kan åpnes helt opp.

Nøstebarns silkeull er forresten utrolig bra å strikke tepper til prematur, spesielt om man vil strikke tepper til babyer i kuvøse (det går jo fort også ettersom de ikke trenger være så store). Kjempe myk og tempraturregulernde mot naken hud :) Min baby lå lenge i kuvøse og det var kjekt å kunne strikke noe han kunne over seg når han ikke kunne bruke klær. Absolut å anbefale :)

• 1 år senere...

Lille Maja har nydelige, funksjonelle klær til premature barn fra str. 32 og oppover. De fleste klærne er i 100% økologisk bomull, og er nøye designet for å imøtekomme premature barns behov som gir maksimal komfort og enkel påkledning.

Lille Maja selger også myke, deilige kuvøsetepper i 100% merinoull. Teppene er i delikate farger og gir et personlig preg i sykehushverdagen. Ullen er kløfri og passer til sart og omfintlig barnehud. Perfekt for de aller minste som ligger i kuvøse og ikke kan ha på seg klær pga mye medisinteknisk utstyr.

www.lillemaja.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...