Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er guttungen tre mnd.å her sitter jeg å tenker på alt som ligger foran meg.av utfordringer.møter seinere.foreldermøter osv..jeg sliter med angst å turte ikke begynne på barselgruppe.og har ikke mye venner heller.ikke med barn..savner å bli kjent med andre med barn.som kanskje har det litt som meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg.

Jeg var alene med min eldste jenta fra hun ble født. Og vet du hva, det har gått veldig fint. Hadde masse tanker rundt dette selv da jeg var der. Det er viktig å bygge seg opp et nettverk så man ikke blir ensom. Vet at Amatea ofte har egene treff for alenemødre. Hvis ikke de finnes i ditt nærmiljø så forhør deg på helsestasjonen din om muligheter. Eller så er det et eget forum for aleneforeldre her på dib, kanskje du kan finne noen i samme situasjon der? Ikke sitt med alle tankene alene!

Klem fra meg

Skrevet

Hei Dorris!

Skjønner at det kan være litt overveldende å være alene om ansvaret! Har du et ok forhold til helsesøster? Kanskje du kan snakke med henne om dette, slik at dere kan legge en strategi sammen? Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Hei dorris, har sendt deg en pm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...