Gå til innhold

Hvilket spill er dette ? Det brukes sammen med tv og en kan trene/danse med det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke inne på sånne spill, men hørte en som sa det var så gøy. Jeg elsker jo å danse da og er det spill så er det jo enda kjekkere.

Finnes det slere sånne spill eller ?

Link til de forskjellige spillene/spillet hadde vært supert og litt infor om jeg p eks trenger å ha Playstation til for det har jeg ikke enda.

Fortsetter under...

Skrevet

sikkert nintendo wii ja, med wii fit. =) er kjempe morsomt=)

Skrevet

Men er ikke det bare ett balansebrett som en må stå på da ? Hvordan danser en på det da ? Hva annet kan en gjøre med det spillet ? Skristen er jo på kinesisk eller noe sånt på nettet jo.

Skrevet

Jeg tenkte dansematte til Playstation når jeg leste overskriften din da... vi har det, og det er kjempegøy! Playstation 2 koster jo en slikk og ingenting nå, ettersom 'alle' skal ha playstation 3, men du får mange dansespill til playstation 2.

Skrevet

Dansemattespill til PS2, tror det finnes flere av dem.

Det er såvidt meg bekjent ikke utviklet rene dansespill til Wii ennå.

Annonse

Skrevet

Ok. Tusen takk. Da får jeg ta en titt på disse to.

Skrevet

Nintendo Wii har dansespill det også, knallgøy og du blir veldig sliten i tillegg, he he.

Hadde heller gått for den framfor Playstation, for det er så mye annet gøy til Wii også som du må bruke kroppen på.

F.eks. Wii Fitt og Wii Sport.

Skrevet

Det dansespillet til Wii er ikke det inne på Wii Fit ? Eller er det ett annet spill ? Hva heter det i så fall ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...