The Princess Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg er ikke inne på sånne spill, men hørte en som sa det var så gøy. Jeg elsker jo å danse da og er det spill så er det jo enda kjekkere. Finnes det slere sånne spill eller ? Link til de forskjellige spillene/spillet hadde vært supert og litt infor om jeg p eks trenger å ha Playstation til for det har jeg ikke enda.
Edelweis Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 sikkert nintendo wii ja, med wii fit. =) er kjempe morsomt=)
The Princess Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 Men er ikke det bare ett balansebrett som en må stå på da ? Hvordan danser en på det da ? Hva annet kan en gjøre med det spillet ? Skristen er jo på kinesisk eller noe sånt på nettet jo.
Sivalur Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Jeg tenkte dansematte til Playstation når jeg leste overskriften din da... vi har det, og det er kjempegøy! Playstation 2 koster jo en slikk og ingenting nå, ettersom 'alle' skal ha playstation 3, men du får mange dansespill til playstation 2.
Gjest -<<- Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Dansemattespill til PS2, tror det finnes flere av dem. Det er såvidt meg bekjent ikke utviklet rene dansespill til Wii ennå.
The Princess Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2009 Ok. Tusen takk. Da får jeg ta en titt på disse to.
It's all about me Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Nintendo Wii har dansespill det også, knallgøy og du blir veldig sliten i tillegg, he he. Hadde heller gått for den framfor Playstation, for det er så mye annet gøy til Wii også som du må bruke kroppen på. F.eks. Wii Fitt og Wii Sport.
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Det dansespillet til Wii er ikke det inne på Wii Fit ? Eller er det ett annet spill ? Hva heter det i så fall ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå