TummyTouch Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Min jente er 7 mnd nå. Om kvelden går det kjempefint å legge seg. Først grøt, kveldsstell, så litt pupp (sittende), bli trøtt, "burpe" og så legge seg. Noen ganger sovner hun nesten ved puppen, andre ganger må hun ligge en stund før hun finner roen selv. Sover godt om natta (i egen seng), men er fortsatt oppe kanskje en gang for påfyll - og da spiser hun gjerne 2 pupp, så hun er sulten, ikke bare "tulling". Hun kan legges våken i senga si og faller fint til ro igjen. Men - på dagen derimot - klarer hun ikke å ta seg en lur uten pupp eller en tur i vogna. Det er litt slitsomt de dagene Pappa har henne. Hun bare ligger og vrir seg, blir mer og mer trøtt - men klarer ikke å sovne... Blir mye sutring de dagene - ikke så hyggelig for noen av oss (. Jeg vet jeg har skjemt henne bort med dag-puppen.... men orker ikke kjøre så hardt regime - hun er så rolig og god ellers. Noen som har noen råd? Jeg ønsker å amme en god stund til. Førstegangsmamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå