dorris1 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 er strevsomt.guttungen er tre mnd å barnefar er et tragisk eksempel..40 år er han oxo men umoden som en drit unge..han passer guttungen en gang i uka.å i går kom han å leverte han halv ellve på kvelden.jeg sa dette var for seint å sa jeg må opp seks om morran å kan ikke ligge å dra meg halve dagen som han kan.da sa han at jeg burde være glad for å få fri.å at ungen var mitt ansvar nå.det var min jobb..menn er egentlig som svære drittunger.bor man med dem så må man lage middag til dem,vaske å holde alt i orden.forvokste unger er de.
Gjest yrild Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hei :-) Jeg føler veldig med deg som har lillemann alene... jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten min mann, så all ære til deg som får det til :-) men... menn er ikke drittunger eller forvokste unger! Muligens har du funnet et slikt eksemplar, men jeg kjenner ingen menn som ikke stiller opp masse hjemme, med både barn og husarbeid, så... neste gang du finner en mann pass på at han tar vare på deg og lillemann :-) Det finnes prakteksemplarer der ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå