lille knerten Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Legger innlegget ut her også i håp om at flere skal komme med tips til oss... Vi skal starte nattavvenning nå og lurer på om det er noen gode tips der ute? Tulla vår er 8,5 mnd og ligger på eget rom. Vi legger henne i 19.30-tiden hver kveld og hun spiser 3-4 måltider om dagen i tillegg til at jeg ammer henne. Etter at hun har lagt seg spiser hun alt fra 2 til 5 ganger før hun står opp i 06-tiden. Og 2-4 av ammingene kan gjerne skje etter at vi har lagt oss, altså fra i 23-tiden til 06. Jeg holder på å bli tullete. Trenger en hel natt søvn nå. Nå skal det også tilføyes at hun nesten ikke vil ha puppen på dagtid. Jeg har kanskje 2-4 amminger på dagen. Alt i alt får hun i seg mye melk, men jeg ønsker å kun tilby henne det på dagtid. Jeg har tenkt å dra til foreldrene mine og sove, for jeg er vel den svake av oss og hadde nok kapitulert og tilbydd puppen etter bare kort tid med skriking.... Så, som dere skjønner så trenger vi alle gode tips vi kan få På forhånd takker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå