sOlø08 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Lillemann er 7 mnd og i de siste to dagene har han NEKTET å ta puppen..han skriker og vrir seg bort når jeg tilbyr han..har prøvd mørkt/stille rom, nyvåknet, kveld/morgen osv.. Fikk mensen tilbake i går, kan dette ha sammenheng? noen med erfaring?
-trollemor- Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 har han fått tenner? Kan være tannfrembrudd... jenten min er 7 mnd imorgen, hun hadde puppenekt på dagen for 2 uker siden (flyttet henne over på eget rom) dagen ettepå ble hun syk og ville ikke ha noe sårlig med mat. Merket også at hun ikke ville ha puppen da hun fikk grøt til frokost også, da var porsjonen stor, og var nok mett. Jeg pumpet meg ut litt her og der, slik at jeg holdt produksjonen oppe. Når hun ikke ville eller når hun ikke vil ha mm om kvelden, tar jeg henne opp når hun har sovnet, ca 15 min etter innsovning, da spiser hun en del. Men etter hun ble frisk av forskjølelsen og kombinasjon av tannfrembrudd som kom på mandag, spiser hun nå pupp på dagen innimellom. Jeg bare lot vær å tilby henne pupp på noen dager, og så hørte jeg en annen type grøt, mer sutring og tilbød henne pupp og hun drakk håper du finner ut av det, jeg var også redd for å miste melken og tanken på å slutte å amme henne i en alder på 6 mnd.... men det går kjempefint nå
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 De kan reagere på at du har fått tilbake mensen ja, så kan jo virke som en sammenheng der. Så det kan godt hende at han plutselig vil ha igjen, stå på:)klem
mettemor :) Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Mensen påvirker visstnok smaken på mm, så det er helt vanlig at de ikke vil ha med det samme. Fortsetter du å tilby vil hun helt sikkert bli vant til den nye smaken
sOlø08 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2009 Da var første tannen kommet! lille snørrete prompen vil ennå ikke ha puppen,men skal fortsette å tilby han den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå