Gå til innhold

noen som har gådd opp i kilo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og isåfall hvor mye?

jeg er uke 18 i dag og har gådd opp 4 kilo.

men de 4 kiloene kom de siste 3 ukene.. er litt redd nå!

Skrevet

Hei, jeg er 17 uker og har gått opp 8 kg. Så du har ingenting å bekymre deg for.

Skrevet

ok det var nå bra da. jeg er ikke helt sikker på hva som er normalt jeg.

har enda ikke fått noe mage :( men det har lagt seg kunn på rompa

Skrevet

Jeg er 15+1, og har gått opp ca 3 og en halv kilo.

Skrevet

Jeg er 17+1 og har gått ned 1 kilo..

Skrevet

Jeg er 15+4 og har gått opp et par kilo ca.

Skrevet

18+4 - og gådd opp 5 kilo

Skrevet

19+2 ikke gått opp noe!

Har bare magen... Ser ut som jeg er i uke 25:) Men det er jo bare gøy:)

Skrevet

18+2, og er vel gått ca i null nå, etter å ha gått ned, opp, ned og opp igjen.. :P så tror vi sier foreløbig 0 kg. :)

Skrevet

Jeg er i uke 16 i dag og har ikke gått opp noe. Har derimot gått ned 4 kilo... Er sååå glad for det siden jeg har nok å ta av for å si det sånn... Er ikke overvektig men er ikke tynn heller... Nyter hver uke det ikke kommer på for mye ettersom jeg vet de kommer på tidsnok kiloene ja... ;-) Jeg er vel i en slags mellomfase nå før det braker løs...hehe

Skrevet

Uke 19 og har gått opp 4-5kg tror jeg. Ikke veid meg på noen uker så :) Har gått opp nøyaktig like mye på samme tid som jeg gjorde i sist sv.skap, så håper det holder seg sånn den siste halvdelen:)

Skrevet

Jeg er 19+4 idag og har gått opp 4 kg. Var i utgangspunktet litt undervektig, så jeg spiser for harde livet! :) Gjør meg ingenting at jeg går litt opp i vekt. =)

Skrevet

Uke 17+4 nå, har gått opp ca 1 kg.

Har skjønt at det er nå det begynner, vokseperioden.

Håper det ikke blir for mye, sist gikk jeg opp 18 kg, men vil ikke det denne gangen. håper jeg klarer å ligge på 13-14 kg, men det vil bare tiden vise : )

Skrevet

Har gått ned en kilo... hadde en liten vektøkning rundt uke 14, men det har forsvunnet igjen... kommer nok før jeg aner det! :P

Skrevet

Er i uke 19. :P (og glemsk som ei kråke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...