Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minner dette navnet dere om ''melena'', som er noe blodig avføring på det latinsk?

Hadde ikke hørt om dette, før Kapabel begynte å snakke om det.. Noe andre som tenker på ''melena'' når de hører navnet Melina?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner verdens vakreste Melina, så liker det, kunne dog ikke brukt det på eget barn. Når snakket jeg om det, forresten?

Skrevet

Har heller ikke fått med meg at du har snakket om det, Kapabel...; P

Uansett liker jeg ikke navnet.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Liker det ikke. Da er Meline hakket bedre, men kan vel egentlig ikke si at jeg liker det heller.

Og ja, det minner om Melena.

Skrevet

Tenker både melena og kjipenavn.

Skrevet

Liker Meline bedre!

Skrevet

Mulig jeg har nevnt det, men det må da være over ett år siden (da jeg var ung og dum..) og Leah Isabella og Michelle og den slags tronet på navntoppen =p Om jeg har nevnt det i senere tid, må det strengt tatt ha vært et forslag (uten at jeg har likt det nevneverdig).. =p

Skrevet

Jeg kjenner både ei Melina og ei Milena, liker disse begge godt :-)

Skrevet

Unnskyld, Kapabel .. Trodde det var deg. Det var ''lims'' som skrev det her inne på en annen tråd, men trodde også du hadde sagt noe om det..

Og jeg lurte egentlig ikke på hva dere syntes om navnet , men om det minnet dere om ''melena''.. Uansett; takk for svar! :-)

Gjest Antarctica
Skrevet

Melina minner meg om Melona. Ikke en gunstig assosiasjon på en ung og brystfager "klumpedeise" ...

Skrevet

jeg har værtfall aldri visst at melena betyr blodig avføring på latinsk, og tror ikke så veldig mange andre vet det heller...så jeg tenkte ikke på det da jeg leste navnet, som forøvrig er ganske fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...