m-mamma Skrevet 28. april 2009 #51 Skrevet 28. april 2009 13:33 28.04.2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -håpefull -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje?
HeidiL Skrevet 3. mai 2009 #52 Skrevet 3. mai 2009 13:33 28.04.2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -håpefull -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - HeidiL ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje?
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 3. mai 2009 #53 Skrevet 3. mai 2009 13:33 28.04.2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi -Prøver IHH1 sa- 1pp ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -håpefull -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - HeidiL ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje?
*babydrøm87* Skrevet 3. mai 2009 #54 Skrevet 3. mai 2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi -Prøver IHH1 sa- 1pp ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -håpefull -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - HeidiL ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje? .baby87 gir ikke opp!
Putzie Skrevet 3. mai 2009 #55 Skrevet 3. mai 2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi -Prøver IHH1 sa- 1pp ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -håpefull -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) -Loppa ~da var vi inne i prøveperiode nr 14 =o) **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - HeidiL ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje? .baby87 gir ikke opp! -Loppa tr kom på dag 32 :S
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 4. mai 2009 #56 Skrevet 4. mai 2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi -Prøver IHH1 sa- 1pp ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -håpefull -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) -Loppa ~da var vi inne i prøveperiode nr 14 =o) -Lolita&princess **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - HeidiL - Lolita&princess <3 ENDELIG!!!! :D:D:D ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje? .baby87 gir ikke opp! -Loppa tr kom på dag 32 :S
Lykkebabis! Skrevet 5. mai 2009 #57 Skrevet 5. mai 2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi -Prøver IHH1 sa- 1pp ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -håpefull -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) -Loppa ~da var vi inne i prøveperiode nr 14 =o) -Lolita&princess **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - HeidiL - Lolita&princess <3 ENDELIG!!!! :D:D:D -Lykkenrbabis (nå skiftet nick til lykkebabisjan10!) Hurrahurrahurra!!!!! ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje? .baby87 gir ikke opp! -Loppa tr kom på dag 32 :S
attpåklattimagen:-) Skrevet 5. mai 2009 #58 Skrevet 5. mai 2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi -Prøver IHH1 sa- 1pp ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) -Loppa ~da var vi inne i prøveperiode nr 14 =o) -Lolita&princess **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - HeidiL - Lolita&princess <3 ENDELIG!!!! :D:D:D -Lykkenrbabis (nå skiftet nick til lykkebabisjan10!) Hurrahurrahurra!!!!! ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje? .baby87 gir ikke opp! -Loppa tr kom på dag 32 :S -attpåklattønskesNÅ)
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 5. mai 2009 #59 Skrevet 5. mai 2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi -Prøver IHH1 sa- 1pp ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) -Loppa ~da var vi inne i prøveperiode nr 14 =o) -Lolita&princess **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - HeidiL - Lolita&princess <3 ENDELIG!!!! :D:D:D -Lykkenrbabis (nå skiftet nick til lykkebabisjan10!) Hurrahurrahurra!!!!! ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje? .baby87 gir ikke opp! -Loppa tr kom på dag 32 :S -attpåklattønskesNÅ) -drømme_venter på spiren -4pp TR kom 3 dager på overtid:-( snufs....
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 5. mai 2009 #60 Skrevet 5. mai 2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi -Prøver IHH1 sa- 1pp ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) -Loppa ~da var vi inne i prøveperiode nr 14 =o) -Lolita&princess **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - HeidiL - Lolita&princess <3 ENDELIG!!!! :D:D:D -Lykkenrbabis (nå skiftet nick til lykkebabisjan10!) Hurrahurrahurra!!!!! ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje? .baby87 gir ikke opp! -Loppa tr kom på dag 32 :S -attpåklattønskesNÅ) -drømme_venter på spiren -4pp TR kom 3 dager på overtid:-( snufs.... -Happy!
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #61 Skrevet 8. mai 2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi -Prøver IHH1 sa- 1pp ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) -Loppa ~da var vi inne i prøveperiode nr 14 =o) -Lolita&princess **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - HeidiL - Lolita&princess <3 ENDELIG!!!! :D:D:D -Lykkenrbabis (nå skiftet nick til lykkebabisjan10!) Hurrahurrahurra!!!!! ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje? .baby87 gir ikke opp! -Loppa tr kom på dag 32 :S -attpåklattønskesNÅ) -drømme_venter på spiren -4pp TR kom 3 dager på overtid:-( snufs.... -Happy! -Yannie. TR kom 6 dager over IKM
TogT Skrevet 8. mai 2009 #62 Skrevet 8. mai 2009 Mandag 27. april ******************** - Miepia28 (klarte ikke holde meg, negativ urinprøve men positiv blodprøve, joho ) - - ******************** Tirsdag 28. april ******************** - carina_81 -SnartNr2? - ******************** Onsdag 29. april ******************** -Nefertiti -Lady82 -Heidi_t2 - Stort ønske om nr 2 -Vanilje - håper på nr.2 - 1pp ******************** Torsdag 30. april ******************** - ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp - Annikken25- prøver igjen - KTmJS 1pp - m-mamma -superspent75, 1sa,1pp(tror det blir ca her, men litt usikker pga sa) prøvdleeeeenge -babymais - solstråle:) (litt usikker pga ma) - ****************** Fredag 1. mai ****************** -En Til Kanskje - J-76 -Yannie -Rafi -Prøver IHH1 sa- 1pp ******************* Lørdag 2. mai ******************* - HeidiL - TogT -Endelig en spire ( 7 pp, sa i febrauar) -Ikke-lenger-Singelmamma Ikm? Håper :-) - happy -baby87 -Drømme_venter på spiren - 4pp -emilie (12pp) ******************* Søndag 3. mai ******************* -Magaplask - 1 pp -attpåklattønskesNÅ) -Loppa ~da var vi inne i prøveperiode nr 14 =o) -Lolita&princess **********GRAVID!!!********** -miepia (litt tidlig å glede seg men positiv test er postitiv test:) ) -♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp (positiv test 10 dpo!, hurraaa!!!) -KTmJS-håperpå-09.01.2010 på første pp! - m-mamma - HeidiL - Lolita&princess <3 ENDELIG!!!! :D:D:D -Lykkenrbabis (nå skiftet nick til lykkebabisjan10!) Hurrahurrahurra!!!!! ******* ****Ikke gravid********* - annikken25 - prøver igjen: Fikk desverre tr en uke for tidlig...blæh:-( - Stort ønske om nr. 2. Tr kom 3 dager før tiden denne gangen..ÆSJ!!!! -Carina_81 - J-76 - EnTilKanskje? .baby87 gir ikke opp! -Loppa tr kom på dag 32 :S -attpåklattønskesNÅ) -drømme_venter på spiren -4pp TR kom 3 dager på overtid:-( snufs.... -Happy! -Yannie. TR kom 6 dager over IKM Yannie TogT. TR kom 4 dager over IKM. Det var som bare #%@&¤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå