Gjest leelu25 stolt 2-barnsmor :) Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg har en gutt på 2 år som ble kanonhard i magen av nan, til tross for mye malt i hver eneste flaske, slet lenge med det. Jenta mi er 7 dager gammel og jeg merker allerede tendenser til hard avføring til tross for malt i flaskene. Tenkte å prøve HIPP sin erstatning for å se om det blir anderledes med den, og lurte på om noen har erfaring med den evnt. andre merker istede for nan?
Høst:-) Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Vi merket etter hvert at babyen vår ble hard i magen av Nan. Byttet til Hipp, da ble det veldig hyppig og løs avføring. Gikk så over til Collett. og da ble det veldig bra fram til han begynte med fast føde. Da ble han hard i magen. Bruket fortsatt Colett, men nå med malt i og svisker av og til.
PAVEEL Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 hipp:-) nan var pyton for jenta mi! trenger ikke bruke malt engang:-)
Sol + spire Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Hei Har ei jente til på 20 mnd som vi også startet med Nan til, men hun fikk veldig vondt i magen og gulpet utrolig mye. Byttet til Hipp og det var stor suksess. :-) Nesten ingen gulping og ikke vondt i magen lenger. Jeg har akkurat begynt med Hipp til jenta mi på 5 uker. Hun hadde de samme symptomene med vondt i magen og mye gulping. Så nå er jeg spent på å se om det går like fint som det gjorde med hun første. Du er nesten nødt til å prøve deg frem. Du finner nok den mmen som funker for dere. vil bare si at jeg synes Nan er blitt helt forferdelig. Hvorfor i all verden var de nødt til å tilsette omega 3 i melken!! Vi foreldre klarer da fint å gi ungene våre tran. Fysj for en smak. Nå er jeg klar over at det ikke er vi voksen som skal drikke det, men fy flate så stygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå