Gjest Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg ser at du anbefaler wheatgrass. Det høres jo spennende ut. Hva sier legen din om dette produktet? Finnes det noe forskning på dette og fertilitet? Nyskjerrig:-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg sa til Jon hausken at jeg tok det, han berre flirte. han ler av meg fordi jeg har mer tro på naturprodukt enn de medisinene han har puttet i meg. men han sa jeg fikk berre ta det videre. jeg er usikker på om det finnes noe forskning. men dette er vertfall mye brukt i USA i forhold til kvinner med høy FSH. det var på ett amerikanskforum jeg fant dette her:) der var det mange som anbefalte det.
Gjest Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 :-) Hva tror han er grunnen til at du har senket FSH verdien din da? Jeg har lest litt om det og det høres jo bra ut på mange måter. Jeg leste foressten en artikkel som var skrevet av leger der de sa at det er fustrerende at de ikke har lov å anbefale naturprodukter før produktene har gått gjennom forskjellig typer forskning. Så det finnes sikkert en hel den naturprodukter som har effekt men som ikke blir anbefalt av leger enda.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 det har jeg ikek periling på. men jeg har tenkt litt på hvorfor det evt. kan hjelpe uansett dersom man IKKE får senket FSH verdien likevell. Som jeg har skrevet i ett annet innlegg så øker de rødeblodlegemene i kroppen som fører til at det blir transportert mer oksygen til livmor og eggstokker (oksygene binder seg til de rødeblodcellene). kvinner med høye FSH verdier har ofte dårlige egg osv... Når man får mer blod til området eggstokke rog livmor så tenke rjeg i mitt hod e at eggene får ett bedre sted å vokse og man får en mer næringsrik livmor slik at det er lettere for at ett egg faktisk kan overleve i den. Dette gjelder spesiellt eldre kvinner. i tllegg så er det avgiftene på kroppen. den tar bort avfallstoffer, på den måten kommer kroppen i en bedre balanse, noe som igjen kanskje påvirker noen hormon i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå