Verdens tøffeste mamma Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Fikk tips om dette i går. Kjøpte med en gang.. Vi går nå inni vår 20. prøveperiode.
sniljente2 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 hey.dette ble jeg nysgjerrig på,kan du fortelle litt mere om det.please
Verdens tøffeste mamma Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 Jeg vet lite om dette selv, men en dame jeg jobber med hadde prøvd det og fått full klaff. HUn hadde prøverør med nr en.. Begynte med den i dag og krysser fingre og tær! :-) Fåes kjøpt på helsekostbutikker. Kostet ca 450 kr.. Vi skal egentlig i gang med prøverør om litt, men jeg er for tung og må ned noen kg til først. Har gått ned 12kg nå..:-) Det sto i brosjyren at den kunne hjelpe slik at en fikk eggløsning og at et befruktet egg festet seg lettere.. Da er det bare å håpe...:-)
sniljente2 Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 så flott da og så flink du er.det skal du være stolt av.jeg vr veldig overvektig,er ikke tynn nå heller men jeg klarte 25 på 8mnd.det er tøft så ståpå.tusen takk for tipse,en sånn må vi prøve.krysser ikke beina men fingrer og tær.GOD PÅSKE
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Jeg har fått det på resept av gyn, og er i gang med det nå. Veldig spent! Håper det gjør susen for oss;)
*Ønskergjerne* Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 hørtes ut som noe jeg burde prøve dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå