Gå til innhold

desom en ikke revner eller klipper under fødsel..

Anbefalte innlegg

Gjest StoooreMagenMin

blir ikke huden i området der veldig strukket og slamsig da?

ser for meg at det virker på samme måte som mageskinnet, som får strekkmerker når det strekkes. jeg har iallefall det.

da vil jo ikke huden gå tilbake og man blir sittende med den slams-fitta??

Fortsetter under...

Jeg fikk kun to knøttsmå rifter under fødselen min og ble ikke sydd eller noe.

Har grodd helt fint, har vært ømt/stivt ganske lenge (nesten fire-fem uker) og det virker nesten som jeg har blitt trangere nå enn det jeg var før jeg ble gravid...så jeg merker ingenting til det i hvert fall.. Ikke har jeg drevet med noen som helst form for knipe øvelser heller..

Dattera mi var ikke så veldig liten heller, 3940 gram, 49 cm lang og 34 rundt hodet.. :-)

Så det går nok så fint se! :-)

• 2 uker senere...

er andre gangs. første gang revnet jeg litt å ble sydd. tok noen uker før jeg var normal nedentil..

denne gangen måtte jeg kun sy et sting å va tilnærmet normal neden til etter 4-5 dager.. litt ømt litt lenger. men i form og fasong va jeg normal etter 4-5 dager.

så d er veldig individuelt og varierer fra gang til gang..

Bare tull. Det er vel ingenting som er bedre hvis man kan unngå å revne eller bli klippet opp under fødsel, vel. For noe tull at man da blir ødelagt i underlivet hvis man ikke gjennomgår det. Hvis man av en eller annen merkelig grunn ikke trenger å sy et sting etter første fødsel, da må det bety at man er enestående heldig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...