Aggie Bird Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Sønnen min er 2.5 mnd, og igår merket jeg at der sugekoppen var festet til hodet hans står huden litt ut, og det kjennes ut som om det er vann under huden der. Huden er iallefall myk og litt tjukkere der. Er det noen andre som har hatt erfaring med dette? Når vil det gå over? Syns det er litt rart å merke det nå etter 2.5 mnd!
lille knerten Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Snuppa mi hadde merke etter sugekoppen lenge, men det var mer rur mener jeg og huske. Mye er litt tåkete fra den første tiden. Hun er nå 8,5 mnd... Men er du usikker så ta han med til legen. Det er veldig lav terskel for å ta inn små babyer. Sugekoppen er voldsomme greier så det skal du bare sjekke ut om så bare for å få roet deg selv:) Evt sjekk med helsestasjonen. Lykke til.
Skattimagen<3 Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Jeg ville nok ha sjekket det ja!! Gutten min lå riktignok feil oppi der, så han fikk sugekoppen på sida av bakhodet og ikke oppå som er det "vanlige".. Men det jeg skulle si var at hans merke forsvant etter rundt 3 uker! Ville ha sjekka, kan aldri være for forsiktig syns nå jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå