Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg har ikke lappen, er alene med snusken på 1 år. Alle skal dra på ferie i påska, mens jeg sitter her.. Uten noen å dra til eller noen å være sammen siden alle drar bort. Trist. Syns det suger å være enslig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 jeg skal være hjemme sammen småen i påsken, tenkte og gå mye turer og grille masse og slikt. både han og jeg liker skogen så det passer fint. forstår ikke hvorfor alle drar bort i påsken, det er deilig og være hjemme når det endelig er stille i byen men så har jeg aldri noen gang vært på påskeferie, sikkert der det ligger... hehe til jul er jeg også hjemme, eller hos foreldrene mine, men de bor 1 min unna meg. i fjor var jeg ingen steder i sommerferien, bortstett fra en helg hos en venninne, sammen småen. og en helg i sverige med en venninne uten småen. året før der igjen var vi en tur i alta. det var litt artig. og på høsten i fjor var vi en tur i tunisia. i sommer tenkte jeg og invisere i telt og dra til bø og kristiansand. er det ikke noe badeland, bondegård eller lekeland du kan ta en dagstur til da?
Singelmamma og banden Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Ipåsken er vi hjemme og slapper av. Jeg har familie i tyskland og de er i området til påske så da møter vi de. Eldste er halve påsken hos faren, og for de to minste er det nok med litt ekstra hjemme. Til jul er vi også hjemme, men eldste er hos faren nyttår eller jul. Blir nok av familiesammenkomster da. Om sommerferien koser vi oss mest hjemme, men prøver å dra på tur en uke hver sommer. I år blir det i telt nær en seter noen dager, og noen dager i telt nær badeplass i sjøen. Det er det vi har råd til... Vanligvis blir det mye småturer og bading om sommeren, og ungene er storfornøyd med det. Ikke noe syden eller noe på oss, jeg liker ikke syden, tåler ikke så mye varme og sol og får migrene med en gang :-(
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 I påskeferien i år skal vi være 10 dager i campingvogn på fjellet, ake og leke og kose oss. I somemrferien skal vi være en uke med mamma og dem her på østlandet. De kommer på besøk fra vestlandet. Så skal vi en uke til vestlandet på hytten til familien min. Og en uke til syden, Tenerife. I julen skal vi nok til vestlandet å feire med min familie
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Fine planer dere har Det er lekeland, men han er bare ett år. Kanskje litt liten? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå