☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Synes det er litt stress, å aldri vite.. Om den bare ikke er forsinket da.. Det har blødd andre måneder..
Gjest 5 andre Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Aldri hørt om. Den inneholder ikke hormoner, og skal derfor ikke påvirke mens.syklusen på den måten. Har hørt motsatt, jeg, at man får kraftigere og vondere mens med kobberspiral.. Hvis man var uregelmessig før spiralen, vil jeg tro at dette fortsetter. Greit å ta en test kanskje?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Den var ganske regelmessig før det, men nå er det snart 6 uker siden sist :/
Gjest Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Er den uregelmessig, eller uteblir så bør man oppsøke lege. Vet om et par som har blitt gravide på kobberspiral, bla ei som fikk svangerskap utenfor livmora. Ammer du? Eller mye stress? Kan være andre ting som påvirker menstruasjonen også...
Gjest Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Jeg kjenner noen som ble gravid med kobberspiral. Jeg ville tatt en test og eventuelt vurdert en tur til legen hvis du ikke tror du kan ha mistet mensen en gang pga stress, amming eller andre ting.
Gjest amandine Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Trodde stort sett man fikk mer blødning med kobberspiral? Fikk iallefall jeg...frem til jeg ble gravid he he he lykke til!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2009 Hehe, det er mye stress for tiden ja.. Så det kan godt være grunnen... Gir det over påske før jeg kontakter lege. Da tar jeg en test og. Men kan mensen utebli helt av stress eller blir den bare forsinket? For noen dager siden var det noe lyse rødt på papiret da jeg tørket meg og jeg tenkte, "whoo, no kommer den" men neida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå