Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere ringte og skulle fikk time,når tid fikk dere??Lang vente tid eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk time dagen etterpå og begynte med spray en uke etterpå det.

Skrevet

vi fikk time etter 14 dager og begynte på spray 5 dager etter det... gikk veldig fort og greit. valgte privat fordi det var 3-4 mnd ventetid på sykehuset da vi endelig hadde bestemt oss for dette. har ikke angret på hausken-valget. blir godt tatt vare på der, og masse hyggelige folk. når man ringer inn positiv test tar de "bølgen" i telefonen - og når man ringer og forteller om SA er de oppriktig lei seg og medfølende. flinke folk.

Skrevet

Med meg gikk det ca 1 måned, hadde nok fått før, men mannen jobber på sjøen, så må planlegge litt ut fra det. Samme dagen jeg var inne til samtale begynte jeg på p- piller. skulle gå på det i 1,5 mnd for å få mens. (jeg har pcos med veeeeldi uregelmessige menstruasjoner) 20. april skal jeg igang med spraying. Da går det slag i slag frem til utak i uke 21. Fått veldi godt inntrykk av alle på Hausken. og angrer ikke på mitt valg;)

Skrevet

Jeg fikk time ca. 14 dager etter at jeg ringte, men jeg måtte vente pga arbeidssituasjon. Jeg begynte på nesespray dagen etter at jeg var der første gang og nå få jeg positive graviditetstester! Det har gått fortere og bedre enn jeg torte å drømme om! Dette er mitt 2. forsøk, men 1. hos Hausken!

Jeg nærmer meg 40 år med stormskritt og har vært prøver i snart 3 år. Jeg kjøpte en pakke på 3 forsøk og det tilbys ikke noen andre steder for "gamlinger" som meg. Skulle det ikke gå veien allikevel, har jeg 2 forsøk til, og det er litt betryggende.

Om det ikke hadde gått på noen av forsøkene ville jeg absolutt anbefale dem; som nevnt over er de viser de oppriktig engasjement og entusiasme. Jeg fikk raske tilbakemeldinger på eggkvalitet m.m., og det setter en kontrollfrik som meg STOR pris på :-).

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...