Gå til innhold

et virkelig smell i ansiktet

lillespor

Anbefalte innlegg

virker som vi er mange som sitter i samme situasjon, min bf er også muslimsk det er jo selfølgelig ikke grunnen til at han ikke ønsker å stille opp for sitt eget barn.

Vær stolt av det valget du har tatt, ikke bry deg om hva andre mener når de ikke har stått i samme situasjon selv.

Vi kan alle bli " lurt" av personer vi er glad i men det betyr verken at du er dum eller naiv.alt det beviser ar at du er villig til å stole på den personen du er glad i.

du har en tøff tid i vente ( går gjennom det selv )men tenk bare på hvor fantastisk det vil bli å få barnet i armene dine.

lykke til i bøtter å spann:) :) :)

å ja blandingsbarn blir ofte innmari nydlige :) gleder mag masse til å møte mitt :)

Fortsetter under...

Hei lillespor

Jeg synes du skal være stolt av at du er en ansvarlig jente som fullfører det som har begynt. At du til og med gir han en sjanse til å være til stede som far viser at du er reflektert og voksen. :-)

At bf ikke gir lyd fra seg eller tar konsekvensene er noe vi desverre ikke får hjulpet deg med, men vi får håpe han tar til fornuft for barnets skyld.

Nyt tiden du har fremover! Du vil ikke angre et sekund på dette. Dette er en situasjon kvinner har opplevd i mange århundrer, og overlevd med stil.. hehe

Ikke heng deg opp i negative følelser, menforsøk å fokusere på det deilige nurket du bærer på. :-D

En siste ting.. Tillit er et bånd mellom to mennesker.. At du ikke stoler på bf skjønner jeg godt nå, men nye mennesker vil komme inn i ditt liv. Ikke la tilliten til de være ødelagt før de får vist seg verdig. ;-)

Lykke til!!! Håper jeg får høre mer om hvordan det går fremover med deg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...