Gå til innhold

et virkelig smell i ansiktet

lillespor

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her ganske tom, alene og må bare få skrevet dette ut på en måte. Kanskje noen har synspunkter eller råd..

Min historie starter ganske "rosenrød".. Jeg og barnefaren hadde et "bra" forhold, jeg trodde jeg kjente han godt,vi har vært sammen i et par år, dog litt frem og tilbake, men det går jo opp og ned... vi bestemte oss for at vi skulle flytte sammen for en tid tilbake og vi snakket om å få barn, at hvis det skjedde så var vi klare for det.. den siste tiden var det mer han som var ivrig på det.. vi gikk inn for å få det.

Jeg husker den dagen vi skulle ta testen, da snakket han til meg om at han kom til å bli så skuffet og lei seg om den viste negativt, og om jeg kunne love han at vi fortsatte å prøve da. Ja svarte jeg, og syntes han var søt og at jeg var verdens heldigste.

Så dum jeg var. BF er oppvokst i norge, men foreldrene hans er fra iran. Jeg håper det er det som er grunnen til at han gjorde som han gjorde videre, ellers skjönner jeg ingenting.

For testen viste et tydelig pluss... jeg ble så glad, men så på han før jeg viste noen reaksjon.. var sjokkert på samme tid og tenkte "jeg kan ikke ha det så bra, det er ikke sant".. Han var også litt sjokkert, og sa han kke visste helt hva han skulle si. Så begynte han å smile, han kysset magen min, strøk den å sa til meg "skal vi bli foreldre vi da..." Jaa tenkte jeg og alt var sukkersött. Igjen, så dummm jeg var. Dette lykkelige øyeblikket varte i 10 minutter.

Han snakket i tlf med foreldrene forstod jeg, siden han snakket morsmålet sitt, jeg tenkte så søtt at han vil fortelle det med en gang... men han ble sittende i en samtale som varte nesten en time,og selvom jeg ikke skjønte hva han sa, så følte jeg hva det var. Igjen tenkte jeg NEI, det er ikke sant.

Jeg ønsket så jævli at jeg bare var litt smågal, og at han skulle smile igjen da han la på, men det gjorde han ikke. Han bare satt der.. og ga meg et blikk som sa alt. Alt raste for meg.. Han fortalte at faren var flink til å minne han på hva han egentlig mente selv, og gi han råd. Jeg prøvde å sitte å høre på hva han sa men jeg skjønte ikke en dritt.. denne personen som jeg stolte på og trodde på, bare viste en helt annen side. Etterhvert sa han til og med "navnetmitt, jeg har aldri sagt at jeg ville ha barn med deg"..

Jeg kunne skrevet mye mer om hva han sa, men det spiller ingen rolle, det er akkurat som en fremmed som pratet til meg i ett døgn, mens jeg bare gråt. Han sa vi måtte ta abort.Jeg var helt knust. Håper jeg ikke virker som en dum klage-bitch, for jeg er egentlig ganske sterk, men denne gangen fikk jeg en smell jeg aldri forventet. Jeg klarte ikke prate med han på et par uker.. Heldigvis har jeg en fantastisk mor og far som støttet meg og sa at han bestemte ikke om vi skulle ta abort eller ikke.. eller rettere sagt at jeg kunne velge å beholde barnet, uten at det var egoistisk og "slemt" mot han på en måte.. jeg hadde mye rart for meg da ser jeg nå som jeg skriver...

For at rett skal være rett sendte jeg han en mail for endel uker siden , helt konkret, at jeg har valgt å beholde barnet, og at han må ta et standpungt til om han vil ha kontakt eller ikke.. Jeg vil gjerne vite det. Vil jo at barnet skal vite hvem faren sin er og bli kjent med han. Men har ikke hørt en dritt... jeg vet at han leser mailen sin hver dag, så det er ikke det... Bare synnes det er enda et svik, at han ikke gidder svare meg .. at han bryr seg så lite. Jeg skal aldri stole på noen igjen.

Fortsetter under...

Håper virkelig at du tar abort! Herregud for en historie. Han brukte deg bare, og du var så billig at han fikk gjøre det. Men men, hvis du insisterer blir du endan en dum, billig norsk jente som ødelegger kroppen og livet ditt på å bære frem og oppdra en muslimsk rasist sitt barn.

Er det egentlig noe dilemma i det hele tatt? Om du ikke tar abort, ser vi kanskje ansiktet ditt på nyhetene om et par år: Norsk kvinne drept, barnefaren til datteren/sønnen hennes ville ikke at barnet skulle vokse opp i et uislamsk hjem. Barnet tatt med til Iran.

Ofte hender at en historie som din ender tragisk. Har hørt så mange tilfeller: Den muslimske horebukken viser plutselig interesse i barnet han fikk med den billige norske jenta, for i islam så SKAL barnet følge farens religion. Uansett om han ikke har vist noen spesiell religiøsitet i forholdet til deg, så er han nok innerst inne lojal overfor sin tro, sin familie - dette er jo nærmest ett blant muslimer.

Æsj, jeg ville aldri fått barn med en rasistisk muslim. Fremtidige trusler, kidnappingsredsel etc.... Høres ikke ut som et bra liv.

Tror nok familien din er EKSTREMT skuffet over at du valgte å bli gravid med en latterlig muslim.

Håper du tar til fornuft.

er du helt tjukk i hue eller anonym? oppforde henne til å ta abort når hun har valgt å beholde? hvordan i H****** vet du hvordan livet hennes kommer til å bli? at du er skuffa over at hun valgte å bli gravid? hvem bryr seg om din mening? høres ut som om du er en rasist selv...

"ofte hender historier som din tragisk", slå alle sammen under en og samme kam... du er tragisk anonym... ble skikkelig sinna over å lese det du skriver...

Annonse

Heldigvis har jeg ikke en familie som forventer at jeg skal være perfekt. De støtter meg, og er IKKE skuffet over meg. Takk for at du opplyser meg om hva slags liv jeg kommer til å få... kanskje du har hatt det slik selv , siden du virker EKSTREMT bitter..? Hva er problemet ditt og hva vil du med å svare slik...? skremme meg eller fortelle hvor dum jeg er? Vel, dum føler jeg meg uansett. Og skremme meg klarer du ikke. Han kommer bare ikke til å være der, han hadde aldri gjort meg noe. Men nå vet jeg hva du svarer. Du er bare ute etter å provosere, så jeg er ferdig. Det med abort gidder jeg ikke kommentere engang.

Hei Lillespor.

Jeg synes du har tatt et bra valg uansett hva slags opprinnelse/religion BF har...

Jeg sitter selv i den situasjonen hvor jeg blir (sannsyneligvis) helt alene med den lille. BF lar ikke høre fra seg lengre.... (Til Anonym her: Han er ikke muslim og faktisk Norsk). Men nå gleder jeg meg stort over å skal bli mamma og kan ikke vente med å snart å få holde den lille i armene mine....

Så til deg kjære Lillespor;

Jeg vil ønske deg all lykke til med svangerskapet og livet som mamma!!!

Annonse

Hei

Trist å lese historien din, men dette kommer du til å fikse fint selv. Høres ut som du er ei oppegående jente med bein i nesa - ikke hør på slike tøysevar... Det er flott at familien din støtter deg (du er jo lillejenta dems, og de ønsker deg selvføgelig alt godt).

Kjenner jeg blir forbannet når jeg leser sååå diskriminerende innlegg som det ovenfor - det spiller ingen rolle hva slags religion man forfekter. Og så driver annonym i tillegg med steriotypering av jenter (norske - ja, når er man egentlig norsk???)........ Haaaalllooooo........... Fristende å komme med et ordtak jeg bruker på skolen innimellom "dem som sier at andre er dumme, dem er dumme dem..."

Lykke til lillespor - jeg ønsker deg alt godt og litt til;)

• 2 uker senere...

hei lillespor

jeg har en neste helt lik historie. kjæresten min ville også ha barn, men det ville ikke jeg og gikke på piller, men da jeg likevel ble gravid valgte jeg å beholde det, mens han valgte å stikke av.

MEN jeg er iransk og han er norsk!!!!!!!!!!!!!!!! tror du det er grunnen for at han stakk av? jeg vokste opp i iran... har iranske venner som støtter meg 100%. min mor er en religiøs muslim, men hun er veldig glad på mine vegne og at jeg har valgt å beholde barnet. til og med min iranske eks har nå flyttet til meg for å hjelpe meg gjennom den vanskelige tiden. mens hans norske foreldre ikke har ringt meg engang for å høre hvordan jeg har det. de bryr seg ikke om sitt første barnebarn. tror du de er så kalde og følelsesløse på grunn av nasjonaliteten sin? eller fordi at jeg er iransk og at de ikke vil ha iransk blod i familie?

jeg er ikke dømmende, sier ikke at dette har skjedd meg fordi jeg var med en norsk fyr og ble provosert av "BF er oppvokst i norge, men foreldrene hans er fra iran. Jeg håper det er det som er grunnen til at han gjorde som han gjorde videre, ellers skjönner jeg ingenting. "

vi er begge blitt lurt av de vi stolte mest på. av to menn, av to mennesker, ikke av en nordmann eller en iraner!!!

Takk for svar. og takk for at du bekrefter at det ikke er som mange sier. Jeg skjönner godt at du synes det er provoserende, jeg kanskje lette etter noe å skylde på. Det er kjipt å höre at du har opplevd det samme, og tro meg jeg vet at det finnes like mange norske drittsekker av menn også. Jeg håper det går bra med deg. At din eks nå har flyttet tilbake for å hjelpe deg igjennom den vanskelige tiden sier ganske mye, han må være en fantastisk person.. Bra at moren din stötter deg, det gjör min også så vet hvor mye det betyr. Igjen, takk. ;)

til anonym!

du må ta å skjerpe deg med å være så sinnsykt fordomsfull!!

skrive så mye negativt om muslimer... det finnes dem som vi hører om som driver med alt det du skrev... det er de muslimene som ikke følger religionen sin som vi hører alt det negative om.. så det er ikke rart i at du er så ekstremt fordomsfull.. for de som følger religionen sin er faktisk ikke så verst om du hadde giddet å brydd deg..

skjerp deg

Sånne mennesker som deg burde man ha dumpa på en avsideliggende søppelfylling! Hvem er rasist her om får spørre? Det er jo DEG!! Sitte her å fordømme andre mennesker, er sannelig noe av det verste jeg har lest!! Du sitter å fordømmer et menneske som har blitt gravid med en muslim, å så da.... Har selv et barn med en norsk far jeg som ikke har vært tilstede i mitt barns liv, han ga klar beskjed at han ville ikke stå som barnets far!! Hva skulle jeg gjøre... Ta abort fordi at pappan ikke ville være tilstede.. Har et barn bedt om å bli skapt?? Nei!! Her er det snakk om ansvar!!! Å det er sanneli bra det finnes de som tar ansvar for sine egne handlinger!!

Enn å sitte å skrive slikt til ei som sitter gravid, skrive om fremtidige trusler etc...... Eier du ikke skam i livet!!!

Syns rett å slett synd på deg jeg, for kan ikke være så lett å ha en slik SVAK holdning til samfunnet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...