Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips ang hvilken bilstol jeg skal kjøpe!?!!

Prinsessa er nå 9 kg.

Ønsker å høre positive og negative sider av stolene dere har valgt.

Og gjerne hva som er "riktig" pris.

Håper på mange svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Anbefaler det å ta med snuppa og prøve de forskjellige. Vi endte med en annen stol enn vi hadde tenkt fordi snuppa vår ikke satt bra i den vi hadde tenkt...

Og gå inn på tester og se hva som er skrevet om dem :-)

Skrevet

Jeg har veldig positive erfaringer om BeSafe Izi Combi. Den er fra 0-18 kg, og kan brukes forovervendt fra 9 kg, men anbefales bakovervendt så lenge som mulig da... Den er veldig komfortabel og kan reguleres i hvilestilling, pluss at babyen kommer høyt opp. Eneste minus er at den kanskje tar litt stor plass, men det tror jeg de fleste stolene i den vektklassen gjør. Den sitter som støpt når den er ferdigmontert!

Vet ikke riktig hva den egentlige prisen er på den da, for vi kjøpte vår på tilbud, men det er bare å sjekke nettsiden til f.eks Barnas Hus!

Skrevet

Ellers tror jeg Britax Multi-Tech også er veldig bra, og koster like mye. Sverger egentlig til Maxi Cosi stolene, men i denne vektklassen har de bare en forovervendt stol desverre, noe jeg forøvrig synes er helt på trynet, men det er nå så..

Skrevet

Enig med Siljemor! Jeg har vært så fornøyd med cabriofixen, at det var en stor skuffelse at det ikke var en passende stol i neste vektklasse fra Maxi cosi. Vi kjøpte Multi-Tech, men har ikke begynt å bruke den enda.

Du må i alle fall få testet ut stolen i bilen før dere kjøper, det er viktig. Ikke alle stoler passer i alle biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...