jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Lurer litt nå altså, føler at alle har fått untatt oss......
mayaya Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Hvis dere søkte innen fristen, vil dere få et tilbud i hovedopptaket Men de sender kanskje ut puljevis?? Ikke vet jeg..
enpå3ogenpå1 Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 har du ikke fått brev? Kan være litt forsinket. Ring oppvekstkontoret i morgen, så får du sikkert svar. De er veldig greie der
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 Har sjekket med barnehagen vi hadde på 1. valg og der får vi ikke plass. De på oppvekstkontoret sa alle skulle få svar innen juni.. men "alle" har jo fått plass.
mamarama og lille banan Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 jeg har ikke fått svar i posten ennå, men på nettsøknaden har vi blitt nnvilget førstevalget det har nok blitt lagt inn der i dag. har du sjekket nettsøknaden?
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2009 ja, jeg har sjekket:-(
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Sjekk nettsøknaden! Vi fikk heller ikke noe brev/mail. Så ble rimelig overrasket da de ringte fra bhg der vi hadde fått plass, og da da hun det var over en uke siden hun hadde fått beskjed om at vi hadde fått plass hos dem. Jeg drøyde en uke før jeg ringte oppveskakontoret.. Hadde visst oppstått en feil iom at jeg ikke hadde fått brev. Fikk beskjed om at svarfristen egentlig var gått ut (iallefall den som de hadde satt på den mailen de trodde de hadde sendt meg). Men fikk ny mail med ny frist, så det ordnet seg heldigvis. Poenget er iallefall dobbeltsjekk, det kan jo hende de har gjort mer enn en glipp...
It's all about me Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Nei vi har heller ikke fått plass i Trondheim.....men så bor vi og har søkt i Bergen da, he he he.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2009 det står bare gjeldende søknad på venteliste...
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 1. april 2009 #10 Skrevet 1. april 2009 Vi har fått barnehageplass, lenge siden hun ringte fra fam.bhg og gav beskjed om at vi hadde fått plass. Men vi har ikke mottatt noe brev om det, og når jeg logget inn på søknaden nå, så står det samme som på din, "gjeldende søknad på venteliste"...
Gjest Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 Vi har ikke fått. Fikk brev med avslag på førstevalget. Men i min kommune, litt utenfor Trondheim er det rundt 40 stk som ikke har fått plass
Swana Skrevet 2. april 2009 #12 Skrevet 2. april 2009 Vi har heller ikke fått....står samme på nettsøknaden vår som på deres "gjeldende søknad på venteliste"...tok kontakt med opptakskontoret, og de sa de holder på med hovedopptaket fram til mai... Fikk også vite at vi ikke får 1. el 2. prioritet...med mindre noen der takker nei til plass... :-(
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 2. april 2009 åååå nå fikk vi plass...og det laaangt bort i vekk.... herremin tar ufattelig lang til å gå dit. Man er vist avhengig av bil når man har små barn. Den plassen vi fikk var ikke engang på ønskelisten. Fikk bare sette opp 2 ønsker også da... what to do. kan ikke ha denne plassen er avhengig av å kunne gå å levere, det er minst 6 barnehager og en drøss med familiebarnehager i gå avstand... farken.
Swana Skrevet 2. april 2009 #15 Skrevet 2. april 2009 Ååååååå...så kjedelig!! Er det vi også frykter, at vi får plass langt avgårde... Vi har riktignok bil, men kun jeg som har lappen - og har en jobb jeg MÅ være på 7.30 de dagene jeg har dagvakt...
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #16 Skrevet 2. april 2009 hvor bor du da? vi bor på byåsen og der er det vist bare 2 barnehager i hele området som har ledige plasser...
Swana Skrevet 2. april 2009 #17 Skrevet 2. april 2009 Saupstad....aner ikke hvem som har ledige plasser og ikke...
Gjest Skrevet 2. april 2009 #18 Skrevet 2. april 2009 Så klart har ikke alle fått plass enda ... den utvidede søknadsfristen gikk ut i går ;-) Og opptaket er ikke ferdig før i juli. Vi søkte til eldste vår i fjor og da fikk vi svar i starten på juni mener jeg å huske, og vi fikk på førsteønsket vårt.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 2. april 2009 #19 Skrevet 2. april 2009 Vi har heller ikke fått plass enda:-( sjekker e-mail og post hver dag..er så spent!!alle jeg kjenner her har fått vite,så er så kjipt å vente..må inn å sjekke kommune-nettsiden idag å da...hadde ikke fått svar igår hvertfall. å jeg håper så inderlig på å få minsten inn i gåavstand fra oss..eldstejenta fikk avslag på overflyttinga så det ser ut for at de ikke blir i samme barnehage hvertfall:-( d er hvertfall kjipt!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå