vårmamma08 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Noen som har opplevd at det er blitt lagt til "ønsker" for hvilke barnehage du vil ha lillle i inne på bhg weben? VI la inn 2 ønsker nå ligger det 3...???
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Tror faktisk man må ha 3, så da har de nok lagt til en på måfå.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 neida, det var fullt i de bhg vi hadde søkt i og den som er lagt til er den vi hadde fått plass i. Og for oss ble det "skrekkens" bhg, den bhg vi absolutt ikke ville ha lille i. Snakket med kommunen idag, og ringt til annen bhg, og gjett hva, de hadde EN ledig plass.... JIPPI! BAre håpe det holder sånn at den blir vår. :-) Kjører heller litt lengre så lille får gå i en bhg vi føler at det er godt for ham å være og ikke minst trygt....
vårmamma08 Skrevet 5. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2009 der hvor en kan levere inn bhgsøknaden elektronisk.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Hvis man er redd for å få plass et sted man ikke ønsker så bør man vel føre opp et par ekstra bhg i tilfelle førstevalgene ikke har plass. Jeg opplevde at bhg jeg søkte skiftet plass sånn at den jeg ville ha som førstevalg nå ligger på 3. :-( Men vi får se til uken hvor vi får plass. Er nok greit der vi får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå