Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #1 Del Skrevet 1. april 2009 Var på ultralyd i går, terminen ble no satt 3uker tilbake fra førsteUL og 1mnd tilbake fra andreUL.. Blir helt forvirra hær:s Trudde ikke det skulle gå an å få ett så stort sprik som 1mnd. Ska reis til en annen by på ny UL i neste uke for å få bekreftet rett termin. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139903527-forvirras/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*toppris* Skrevet 4. april 2009 #2 Del Skrevet 4. april 2009 vel, kommer litt an på når du hadde de to andre ul tenker jeg pga at alle foster vokser ulikt, i rykk og napp;) selv har jeg hatt flere ul og der har det gått litt frem og litt tilbake på hva jeg skulle forholde meg til... men uansett så er det ordinær ul man må forholde seg til.... man kan få ny bedømmelse dersom noe skulle tilsi at den virkelig er feil,,, men må da gjøres i samsvar med lege etc og få ny henvisning osv... du sier som sagt ikke noe om når du tok de forrige ul, hva legen sier og om da den nye ul du skal på er da gyldig som ny terminbestemmelse... så kan ikke uttale noe mer presist enn det jeg har gjort her... selv ble jeg satt tilbake 11 dager med nr 1... frykter nå det samme md nr to... og dette til tross for at jeg vet nr vi hadde sex og at sæd osv ikke kan overleve så lenge osvosv... men han kom en dag etter min egen termin... min mor har også fått "små"barn... så selv regner jeg da med at det bare er slik det er her... så kan være jeg blir satt tilbake med dette barnet også... men.. slik er det jo bare... de tar utgangspunkt i gjennomsnittet ved berening av termin innenor de ul ordinære ul ukene pga det er da barna vokser noenlunde likt... vet ikke om du fikk noe ut av dette svaret men;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139903527-forvirras/#findComment-139916066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå