Gjest -lilly- Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Noen som kan HELE teksten på "en liten kylling i egget lå"? Den begynner slik: En liten kylling i egget lå, det banker det banker det banker på. Her er.....lalalaallala kan ikke mer nå.... Men tilslutt kommer: Hakk - hakke - hakk, egget det sprakk. Å en liten kylling ut av det stakk. Noen som kan hjelpe? Det er så irriterende når dattera mi på 2 år forventer at jeg kan hele teksten og hun titter rart på meg når jeg bare nynner i vei...hehe
Cecelia & jentene Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 her er det trangt jeg vil ut å gå,pep den og ynket seg der den lå...
Gammelamazon Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 En liten kylling i egget lå, banket og banket og banket på. Her er det trangt, jeg vil ut og gå, pep den og ynket seg der den lå. Hakk, hakke, hakk, egget det sprakk, og et lite hode, ut av det stakk Slit den med helsa;-)
Frk. Sol Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 (og gjerne litt banking i bordet under "hakk hakke hakk":)
magedans Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 2.vers: Undrende stod den og gløttet på alt det den ute i verden så Solen den varmet og skinte på marken og fugler og blomster små Pip, pip, den sa, jeg er så glad! Trangt det var i egget, men her er det bra
Gjest -lilly- Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Å tusen takk dere =) Nå kan jeg endelig synge den riktig hehe Nå blir nok lille-jenta mi glad!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå