SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 hvor effektivt var det? Jeg ble strippet idag av JM, er andregangsfoedende og 1 dag paa overtid. Har hatt litt mensmurringer i etterkant. Kan jeg faa deres erfaring paa stripping? Hvor lang tid etter foedet dere?
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Ble strippet som førstegangsfødende, ni dager over termin. Hadde 3 cm åpning. To døgn etterpå var barnet født. Begynte med vannavgang etter ei real latterkule:) Lykke til, snart er du i mål igjen!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 jeg ble strippet da jeg var 12 dager på overtid,men fikk beskjed om at det ikke kom til å skje noe for livmortappen min var ikke moden.dro hjem og merket mensmurringer utover kvelden..klokka 2 våknet jeg med rier.dro på på sykehuset og 2 timer senere var Kristoffer ute:)
msunicorn Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Hei! Ble strippet første gang 6 dager over termin. Skjedde ingenting. 2 dager senere ble jeg strippet på nytt. Denne gangen kom det blodslim etter dobesøk, og kynnerne kom oftere og ble vondere utpå kvelden. Neste morgen våknet jeg tidlig med rier! 19 timer senere var jeg mamma! Lykke til!
Septemberprinsen Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Jeg ble strippet 9 dager på overtid, men ingenting skjedde. 13 dager på overtid ble jeg satt i gang, og 18 timer senere var gutten født. Håper det har bedre effekt hos deg- masse lykke til!!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 jeg ble strippet 4 dager før termin, grunnen var at jeg hadde hatt masse kynnere så legen lurte på om hun skulle sjekke om de kynnerne hadde hatt noe å si (fikk ikke lov til å gå over tiden uansett da jeg hadde en baby som sluttet å vokse i magen pga morkakesvikt) da var jeg moden og hadde 2 cm, greide å tøye meg til 3 cm. eneste som skjedde var at det kom blod og ikke noe mere, dette var en mandag, riene begynte torsdag i samme uke, fødte kvart på 2 på natta. lykke til:)
La vita è bella <3 Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Jeg ble strippet på overtidskontroll 11 dager over termin, riene startet godt over et døgn etter dette og morgenen etter var jeg mamma Vet jo ikke om det var strippingen som var årsaken til at fødselen startet, jeg var jo tross alt 12 dager på overtid, men jeg velger å tro at det var til hjelp;)
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2009 Takk for svar dere. Det ble ingen foedsel i natt, men masse mensmurringer i gaar kveld og i dag kom slimproppen definitivt. Saa noe er vel i gjaere?? Haape haape - gleder meg til aa vaere tilbake paa DIB i stedet for BIM :-)
Itsrejk Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 Jeg ble strippet skikkelig en dag på overtid (hvis jeg husker riktig), hadde på forhånd da to cm åpning og var nesten overmoden, ifølge jordmora. Hun mente at jeg kom til å komme tilbake temmelig kjapt. Jeg dro hjem og var kjempeoptimist! Men skjedde det noe? Overhodet ikke. Fem dager på overtid kom endelig småtten. Om du må vente noen dager lenger kommer de til å være glemt når babyen kommer. Stress minst mulig du, for fødselen starter som regel når babyen og kroppen din er klar. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå