Gå til innhold

Er bacon godkjent som middag, eller er det bare frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier Dib om dette....

Må legge til at guttungen og jeg kommer til å fortsette å spise bacon`til middag innimellom uansett, ble bare nysgjerrig.

Skrevet

Mener du da lettsaltet flesk? Det har vi med god samvittighet som middag. Da har vi poteter, brune bønner og fleskeduppe ved siden av.

Skrevet

Bare bacon? Eller egg og bacon? Vi har av og til omelett med bacon til middag, ellers er jo flesk og duppe (saltet sideflesk da, men men) supergodt :-)

Men uansett er det vel ikke dib som setter standarden for verken middagen eller noe annet her i livet, får vi håpe ... :-)

Skrevet

Bacon som hovedrett liksom? Høres sært ut. Opphakka bacon som tilbehør til en del middagsretter er jo vanlig, eller å f.eks pakke kylling i baconstrimler.

Men du må da gjerne spise corn flakes til middag for min del.

Skrevet

Ha ha, nå måtte jeg le :-)

Skrevet

Vanlig bacon.

Enten med brød og macaroni eller egg.

Neida, dib setter ikke noe standard for hva som spises her i huset iallfall, men etter tidligere diskusjoner om pannekaker til middag begynte jeg bare å lure litt, he he.

Skrevet

He he, ja guttungen hadde gjerne knasket Corn Flakes til middag hadde han fått det :o)

Skrevet

Åja, har ikke fått med meg den diskusjonen...her er pannekaker (med bacon, nam nam) fullverdig middag, uansett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...