Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med lavdosestimulering for deretter å sette eggløsningssprøyte? Skal gjennom dette selv og ønsker gjerne å høre om det er noen som vil dele sine erfaringer. Har forsøkt det en gang uten å lykkes. Legen mener det bør prøves igjen siden mitt problem er at eggene har vanskelig for å modnes og løsne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vært igjennom det flere ganger. Synes det var greit, tålte puregonen mye bedre enn pergo og fikk stort sett hver gang EL

Så du er heldig som er han såpass flink lege, de fleste jeg har hørt om får pergo eventuelt metformin, funker ikke det, er det rett på prøverør, noe som ikke alltid er nødvendig

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei du. Jeg skal gjennom det samme nå, har tatt flere kurer med trippel pergo kur, men ingen eggløsning. Blir spennende!! Har du mensen? Jeg har ikke hatt mensen på seks år. Kun ved hjelp av provera. Syns at dette er vanskelig!! Ønsker deg lykke til!! Klem

Skrevet

Hei igjen!

Jeg har også hatt noen runder med pergo uten at det har gjort nytten. Jeg er ikke overvektig, men har veldig sjelden mens. Derfor må jeg nå ta provera for å fremkalle en blødning før jeg starter med puregon sprøyter. Får håpe det går bedre denne gang. Ellers vil jeg tro det blir IVF. Ser ut som vi er i samme situasjon nå, vil gjerne høre hvordan det går med deg. Jeg har akkurat startet med provera.

Skrevet

Hei du. Hvordan går det med deg?? Er veldig spent.. Vi har ikke kommet noe lengre, har akkurat fått kjæresten min til å levere sædprøve. Tenkte det var greit før jeg satt igang med disse sprøytene. Vi har time på sykehuset på onsdag, så det blir spennende å høre hva legen sier. Jeg er heller ikke overvektig 170 høy veier 65 kg, så jeg er ikke noe "typisk" pcoer. Men eggene mine modnes ikke, så noe galt er det ;( God helg til deg

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Håper det gikk fint på sykehuset. Nå er jeg i gang med puregon sprøyter. Tar 75 ie og skal til ul på mandag. I tillegg går jeg nå til homeopat. Har fått anbefalt ulike mineraler og vitaminer som jeg trenger. Skal ha akupunktur i morgen. Må jo bare prøve alt:-) Hvordan går det med deg brunette79?

Skrevet

Hei Håpfull74

Så spennende :) Håper virkelig det sitter for deg... Hvordan er formen din når du tar sprøytene? Måtte du ta pergotime også? Det skal nemlig jeg, provera, pergo, puregon og den eggløsningssprøyta.. Jeg ble skikkelig dårlig form når jeg tok de pergotab. Sint, sur og lei meg :( Så håper det ikke blir sånn denne gangen... Jeg starter med provera om en måned.. Er veldig spent, er såååååååååå redd for at det ikke skal virke.. Vet du noen som har blitt gravid på denne måten?? Sædprøven til kjæresten var veldig bra :) Så da er det ingen problemer der.. lyKKe til, sender deg mange gode tanker :) Det sitter denne gangen

Klem

Skrevet

Hei brunette79!

Takk for hyggelig melding. Har i denne runden bare hatt provera og puregon (75ie). Det ble ingen eggløsningssprøyte for da jeg var til siste måling var eggposene alt for store. Syntes det var litt dårlig oppfølging, burde vært på ul noen dager tidligere. Vurderer nå å gå over til det private. Føler jeg trenger tettere oppfølging. Syntes det var litt unødvendig dette. Men må jo bare prøve å se fremover igjen.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...