Gå til innhold

Trenger inspirasjon... Dere som har hvit kjökkeninnredning, hvilken farge har dere på vegger, fliser over benk og gulv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal pusse opp seh.. og får som vanlig ikke bestemt meg :)

Skrevet

Er i samme situasjonen selv. =) Skal ha hvit innredning og svart granitt plate. Jeg lurer litt på om vi skal ha svarte fliser også. Er litt usikker på om det blir hardt?

Skrevet

Vi skal og i gang og har funnet en nydelig grønn- lys oliven farge...den er bare utrolig lekker...og kjempefin til hvitt , brunt og svart....hadde aldri kommet på denne fargen selv- men såg den malt på en vegg i en malebutikk vi var i- kjempenydelig.

Skrevet

Vi har hvit kjøkken-innredning. Vi har oljet eik benkeplate, lyse marmorfliser over benken og tapet som er stripete cafe latte og latte....

også har vi rødt "stæsj" til å freshe opp litt =)

Skrevet

Latte (kaffe latte). En beige/krem farge.

Skrevet

Svarte fliser (ca 7,5cmx7,5cm)mellom benk og overskap, merbau skipsgulv på gulv, heltre benkeplate i merbau farge, men den er helt håpløs, må oljes ofte... :-)

Skrevet

Vi har kitchen boards norwegian slate (skifer) http://www.fibo-trespo.no/dt_imglist.aspx?m=2638 på bakveggene, laminat med skifrerfarge på gulvet og massiv eik som benkeplate. jeg synes ikke det blir for mye mørkt. veggfargen vises ikke fordi veggplatene går hele veien rundt, men det er hvitt bak platene :P

Skrevet

Har tapet på veggene med lyse pastel farger, flisene over benken er mynte-grønn (som jeg likte helt til svigerfar sa han tenkte på et svømmebasseng når han så på dem, men var da for sent å forandre flisene), gulv er hevea parkett (veldig lys) og hvitt (billig crap) benkplate som jeg ønsker å bytte ut til eik.

Hadde det ikke vært for at vi pusset opp kjøkkenet, eller kjøpte helt nytt kjøkken, for 7 år siden, hadde jeg byttet ut flisene og benkplatene uten tvil, og satt inn oppvaskmaskin. Jeg er lei av å være oppvaskmaskin selv, og synes de billige crappy benkplatene vi kjøpte er bare dritt. Aner ikke hva slags fliser jeg hadde likt bedre, da jeg liker fargen vi har, bare ønsker at svigerfar ikke hadde sagt noe om svømmebassenget.

Lykke til! Synes det er moro å pusse opp, jeg.

Skrevet

Hvit innredning, valnøtt 5cm høy benkeplate, grå/hvit-stripete tapet og rødt i ting og tang på benken.. Null gardiner! Aluminium hvitevarer.

Skrevet

Apropo: null fliser, kun glassplater over tapeten.

Skrevet

Vi vurderer også glassplater i stedenfor fliser.

Og kanskje en stilig tapet på en av veggene. :o)

Skrevet

Sina*- det er iallefall veldeig lett og rengjøre. Ingen fuger å pusse!

Har glassbyggerstein bak stekeplaten, fordi det fungerer som "vindu" ut i gangen vår. Ganke artig og gir mye lys ekstra, både ti kjøkken og gang. Kommer ann på hvor solen er ;o)

Skrevet

Takker for mange svar :) Det jeg i utgangspuntet hadde tenkt var kaffe latte farge på veggene og en type mörkere brun farge på fliser over benken.. og mörkt gulv.. Tror dere det blir fint? husker ikke hva fargen på benkeplatene heter i farten, men de er også mörke brune. Men er redd innredningen blir veldig hvit i forhold til alt.. Huff, vanskelig dette her.

Skrevet

Hvit kjøkkeninnredning, lys toscana på veggene, eggehvite lister/vinduskarmer, kjøkkenbenk i mørk tre, skiferstein mellom over- og underskap (egentlig er dette golvskifer som vi har satt opp tett i tett uten fuger. Veldig enkelt å rengjøre), skiferlaminat på golvet. Spriter opp med feks limegrønne blomsterpotter, brikker ol. Dette funker hos oss :-)

Skrevet

Skal også pusse opp kjøkkenet. Skal innredningen din være helt hvit? Jeg vurderer litt en kremhvit farge på kjøkkeninnredningen, og brun/beigetoner på vegg og fliser over benken. Usikker på benkeplate, hadde egentlig bestemt meg for eik, men det var noen her som reklamerte veldig for stein av noe slag (eks granitt), så jeg må se hva som finnes der.

Tror det blir veldig flott med mørkere treverk også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...