MaCy MoM Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hei, flere som er på rugedag 3 og ikke har noen symptomer?? Eller er jeg altfor tidlig ute? Når testet dere? Er det riktig at Ovitrelle har virkning fortsatt slik at den viser positiv? Jeg hadde egguttak på fredag forrige uke og egget ble satt inn på søndag... Er veeeeldig utolmodig huff dette er ikke lett.... Hvis man feks tar en graviditets test imorgen og sjekker om streken blir sterkere dag for dag....er dek ikke sannsynlig da at HcG en stiger da? Dere som har erfaringer kan dere pls dele deres erfaringer med meg? Spent....
L<3E<3 Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Her er mine symptomer: Rugedag 1: Ingen symptomer Rugedag 2: Ingen symptomer Rugedag 3: Ingen symptomer Rugedag 4: Ingen symptomer Rugedag 5: Ingen symptomer Rugedag 6: Ingen symptomer Er bare trøtt. ZzzzzzZZZzzz. Rugedag 7: Ingen symptomer. Rugedag 8: Smerter i lysken, ryggen og magen.. Rugedag 9: Litt smerter i lysken.(ustabil, griner for alt og ingenting, sur å sint.. Rugedag 10: samme som rugedag 9.. lett å lev me mæ no ja.. næj, stakkars folk.. litt mørke ringer rundt brystvorte. Rugedag 11: Litt smerter i lysken, ryggen, føler meg uggen i kroppen.( Influensa?) Mamma klør på magen, noe hun gjør vær gang noen er gravide i familien.(har ALDRI slått feil) håper d er meg herre gangen da, sist var d søstra mi:) : Rugedag 12: Smerter i lysken, ryggen og magen. 0 matlyst, uggen. Rugedag 13: Samme som ruge dag 12. Rugedag 14: lite matlyst, uggen. Rugedag 15: Test: GRAVID Rugedag 16:
MaCy MoM Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 Takk for svar... så da vil det si at jeg er litt for tidlig ute... håper det går den riktige veien...
ES76 Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Ja, det er spennende:) Jeg er på RD 5 nå og har ingen symptomer heller. Bortsett fra at jeg er veldig trøtt. Lykke til*
MaCy MoM Skrevet 1. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2009 Hei igjen... fikk foresten noe mens lignende smerter i magen nettopp...mye luft i magen også...forrige gang jeg ble gravid med ivf, fikk jeg en kraftig diare de første dagene som varte utrolig lenge frem til uke 5-6 som ikke var helt normalt for meg... men det er ikke slik denne gangen... kanskje den kommer senere eller hva? Litt ekkel jeg...(rødmer)men tror det hele hadde noe med at hormonene endret seg i kroppen min den gang...men disse mens smertene er veldig svake...nesten til å ikke merke...er så redd det har noe med psyken av å ville bli gravid å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå