Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Name It Exit Mahomi Boys and girls .....Og liknende? Når jeg tenker merkeklær tenker jeg dyre klær; Gant, Timberland, Levis osv. Ser på Finn at mange skriver at de selger merkeklær til barn også er det Name It eller Mahomi liksom.. Name It ligger jo likt prismessig som HM / lindex og andre kjedeklær. Er det bare jeg som synes det er rart med betegnelsen merkeklær bare klærne kommer fra et annet sted enn disse kjedene som HM, Lindex osv.?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Nei, jeg har lik definisjon som deg av merkeklær.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Egentlig skjønner jeg ikke helt betegnelsen "merkeklær", for alle klær er jo et eller annet merke. Så har du da kjente og ukjente merker, dyre og billige. Med utgangspunkt i det folk mener når de sier merkeklær, så vil jeg ikke si at de merkene du ramsa opp er "merkelær", nei. Synes forøvrig Name it og exit er supert, har masse bukser og t-skjorter til vesla derfra, liker kjempegodt passformen og fargene/mønstrene. (kvaliteten er vanskelig å si så mye på, en 1-åring sliter ikke akkurat ut klærne sine. I vask holder de greit.)
Gjest Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Et merke er et merke, og så lenge en ikke selger hjemmestrikka sokker eller piratkopier fra Shanghai er det merkeklær, strengt tatt. Men merkene du nevner er jo ikke noe å skryte av egentlig.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Til dere som kverulerer om at alt er jo merkeklær....bla bla bla: Merkeklær har blitt et begrep. Det betegner klær av dyrere standar. Så HI, nei dette er ikke merkeklær. Tenker at de som skriver det vet det selv men bruker ordet for å få treffene til de som søker på merkeklær også.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 nei ser ikke på disse klærne som typiske merkeklær jeg heller, men digger name it butikken sine klær. de ligger vel noen tiere over H&M i pris pr del, men ser mye finere ut:)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Jeg ville ikke visst forskjellen...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 " merkeklær" har vell blitt mer en betegnelse på litt dyrere klær, som skal ha bedre kvalitet. Min svigermor er veeldig opptatt av å kjøpe disse "merkeklærne" ( Brubaker, Stummer, Timberland++) til sønnen min. Av erfaring så er det faktisk disse som først blir slitt.. H&M klærne, Name It, Mahoni som jeg pleier å kjøpe holder seg mye lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå