Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uff.. vet jeg burde holde kjeft en stund til.. Problemet er at så mange venter på dette her, og så har jeg lett for å rødme.. Hjelper ikke å si "nei jeg er ikke gravid", når det lyser av hele deg :)

Klarte å fortelle ved til noen på jobben under lunsjen, så da er vel katta ute av sekken selv om jeg sa de ikke skulle si det. Fortet meg så å fortelle det til min sjef, slik at han ikke får høre det av andre.. Han tok det superfint da! :D

Ja,ja nå er det snart påske og etter det så nærmer det seg 10-12 uker :) Er i uke 8+ 3 nå.

Flere som sliter? Håper virkelig dette går bra! Trist å høre alle dem som mister.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139902374-flere-med-munndiare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så lett når kollegaer er bekymret for deg fordi du er sykemeldt, så har sprukket flere ganger der, ja. Ikke alltid jeg greier å holde maska og si at det er en luftveisinfeksjon. Men etter påske får nok alle vite det. Er omtrent like langt som deg, jahoo, er 8+5 i dag, og tror vi skal fortelle det til 6-åringen vår i påsken.

Det er jo deilig å ha noen rundt deg du kan snakke med, og vi ser jo tross alt kollegaene våre hver dag. Æ'kke så flink til å juge, jeg ;-)

• 2 uker senere...
Gjest Mor til Lille Krølle

Vi fortalte det til svigermor rundt uke 6-7.. Og etter det bare rant det ut av oss.. :) ALLE vennene til min mann har ventet på dette i mange år, så det var ikke så lett å holde det hemmelig. Og jeg er dårlig til å lyve også.. hehe. Men nå vet nesten alle våre venner det, og de gleder seg sammen med oss. Så det er jo veldig kjekt. Tenkte litt at det var dumt å fortelle det så tidlig, men vi har kommet fram til at vi satser på at alt går bra. Og hvis det mot formodning skulle skje noe, så vil vi dele både glede og sorg med våre venner.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...