Gå til innhold

Har nå bestemt meg for hairextension. Usikker på om jeg skal velge 40 eller 60 cm? Noen med erfaring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr bestemt meg for tape on/off metoden. SKal gjøre dette hos frisør og må vel ta de av/på ca annenhver mnd for rensing. Usikker på lengden. Vil jo ha langt hår. Noen som har gjort dette og hvilken lengde tok du? Hvordan ble resultatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt både 40 og 60 cm. Syns det holdt med 40 cm jeg, i forhold til prisen. Det ble mye dyrere med 60 cm, uten at resultatet ble så mye mer annerledes enn 40 cm(greit 60 cm er lengre men ble så innmari mye dyrere enn forandringen)

Skrevet

60 er jo utrolig langt.. Og så kommer det veldig ann på din egen hårlengde..Har du veldig kort hår så må jo håret klippes opp til din lengde sånn at det ser naturlig ut..Det må jo ikke..Men det gjør jeg med mine kunder..

Er ikke pent når du ser tydelig skille hvis du ikke klipper det opp..

Mvh

ei som drive med extension

Skrevet

Hva koster 40cm, sånn ca? Ikke HI, men ei som vurderer.. ;)

Skrevet

Jeg betalte 4500 kr for 85 lengder(40cm) og nesten 6000 kr 85 lengder(60 cm) husker ikke eksagt men noe rundt der.

Men nå brukte jeg ikke sånn som HI da, men frisøren sveiset på håret, lengde for lengde.

Skrevet

Varer de lenge?

Kanskje en del billigere å farge/stripe håret :P

Skrevet

Kommer ann på hvor flink du er til å behandle håret. Den første gangen var jeg ikke så flink så tok de ut etter 3 mnd. Andre ganger gikk det bedre og jeg var nøyere så hadde de i 6 mnd. De sitter jo som støpt da så de faller aldri av, men ettersom håret vokser så er det ikke like pent etter 6mnd+

Billigere å farge\stripe håret ja..hehe..hair extensions er bare noe jeg unner meg en sjelden gang. Nå er det 1,5 år siden jeg hadde sist, vurderer å ta det til sommeren igjen :)

Skrevet

Hvor langt må håret være for at det skal bli fint da? Altså, det håret du har selv... Har ganske kort hår og kunne tenkt meg langt i en fei! :)

Skrevet

Hvis du går inn på www.studioafrica.no og så på "blogspot" på venstre side, så kan du se mange før og etter bilder :)

Det blir visst finest resultat hvis du har skulderlangt hår, men det går fint ann med litt kortere også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...