Fru Anna Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Kjenner at jeg virkelig er gira på å begynne å trene, men er redd for å begynne for tidlig. Hvordan vet man om magemusklene har vokst sammen igjen eller ikke? Når jeg ligger på gulvet og løfter overkroppen litt og kjenner på øverste del av magen så er det et mellomrom mellom musklene der, men jeg vet ikke om det er sånn det skal være og om det var sånn det var før jeg ble gravid. Er forresten 9 uker siden keisersnitt og skal vente til det er gått 12 uker med å begynne aktiv trening ifølge legen så jeg har tenkt å følge det - men lurer på dette med magemusklene....er det noen de aldri vokser sammen igjen på?
Lillepusen-78 Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Ville tro de ikke har kommet helt tilbake til utgangspunktet hos deg. Men 9 uker er ikke lenge, da. Er ganske sikker på at det gikk lenger tid hos meg. En venninne av meg, som fikk 3 barn på kort tid, opererte magen etter sistemann. Da ble muskelen sydd sammen, samt at hun fjernet hud osv. Men for henne handlet det altså om at kroppen ikke fikk kommet seg helt mellom hvert svangerskap, og for deg er det nok bare mer tid som skal til vil jeg tro. Begynte selv å trene igjen da babyen min var 3 mnd. Godt å komme i gang igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå