JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hvordan gjør jeg dette? Hvordan lar jeg ver å vekke barnet. Når man skal prøve drømmemåltid. Skal jeg ha barnet i min seng, så jeg slepper å ta henne opp fra sin seng, for jeg tror jeg kommer til å vekke henne da. Noen tips?
LilleLykkeMor Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Hei! Jeg gjorde det slik: Passet på at alt var klart der jeg ville sitte. Satt som regel på min seng og ammet, med en pute i fanget, slik at babyen kan ligge mest mulig flatt, men høyt nok til å ta puppen. (f. eks ammepute, men jeg brukte en-to vanlige hodeputer). Løftet babyen forsiktig opp fra hennes seng, satt meg rolig ned, la babyen ved siden av meg mens jeg ordner putene, la baby i fanget. Passet på å ha litt melk på tuppen av puppen, da tok hun den med en gang, og spiste veldig godt. Løftet henne forsiktig opp på skulderen for en rap, og la henne ned. Gryntet litt og sov videre. Det hendte hun glippet litt med øynene, men hun var ikke ordentlig våken. Du må ikke snakke med henne eller se henne i øynene hvis hun åpner dem. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå