Gå til innhold

er det en liten sjangse for at jeg er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikm i dag.. men den er ikke kommen ennå..

testet for 5 dager siden og fikk negativ.. tror mensen kommer når som helst egentlig..

mine tegn på graviditet som mest sannsynlig ikke er noe graviditet egentli er:

-veldig oppblåst (ser ut som jeg er 3-4 mnd på vei)

-veldig sulten hele tiden

-var små kvalm og uggen i går

-har hete toktet flere ganger om dagen

-er veldig trøtt og lite energi

-mørkere areola eller hva det nå heter (men tror bare jeg innbiller meg det, er akkurat som en ring helt ytterst på areolaen er blitt mørkere)

-litt ømme pupper

-rar i magen (litt løs mage)

-veldig svimmel (svartner flere ganger om dagen)

men alt dette kan jo tyde på at mensen kommer..

jeg har også litt jern mangel, tar jerntbeletter for det feromax eller hva de nå het.

har ikke noe håp om å være gravid egentlig:-/

ikke noe ubeskyttet sex etter 9 mars, men hadde ubeskyttet sex på kvelden den 9 mars..

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det er en sjanse for at du er gravid. Uten å ta det minste hensyn til alle disse "symptomene," som like gjerne kan være dønn psykiske om du er såpass opphengt i å bli gravid at du spør om dette.

Skrevet

ja det er akkurat det jeg tenker, kansje jeg går å innbiller meg ting.. leter etter tegn..

dette er min siste sjangse på mange år, er jeg ikke gravid nå så blir det kansje ikke noen fler barn på meg.. derfor er jeg litt opphengt i det, og leter litt etter tegn som kansje ikke egentlig er der..

Skrevet

Vel, det er jo en sannsynlighet for at du kan være gravid. Mange synes det kjennes ut som om mensen skal til å komme, men så kommer den aldri.

Får håpe at mensen ikke kommer! 5 dager før ikm var nok litt vel tidlig til å ta testen... At den var negativ da behøver ikke bety at den er negativ i dag. Hva med å teste i morgen tidlig dersom mensen ikke kommer i dag?

Skrevet

ja det var kansje litt tidlig..

jeg bestillte sånne billig strimmler i dag, så skal teste når de er kommen i posten om jeg ikke har fått mensen til da:)

tror jeg kjenner mye av disse tegnene fordi jeg ønsker å være gravid..

er nesten 100% sikker på at mensen kommer i løpet av dagen eller i morgen..

Annonse

Skrevet

Har hørt den der før, he he:

"jeg var så sikker på at mensen skulle komme, men den kom jo aldri!"

Og så var de gravid... Skjedde meg også det... Jeg husker at jeg sa til samboeren min at enten så er det noe på gang eller så er det mensen som kommer. Hadde vondt spesielt på ettermiddagen men ikke om morgenen. Så hver morgen våknet jeg og tenkte at nei, det er sikkert ikke noe, og hver kveld tenkte jeg at jo, jeg bør nok teste i morgen. En dag tvang jeg meg selv til å teste og fikk et lite sjokk kan du si!

Lykke til med testingen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...