Fikkennydeliggutt08 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Babyen min begynte med grøt da han var 4 måneder etter 'godkjenning' fra helsesøsteren. Han er ganske stor og aktivt og det har gått fint med overgangen fra bare pupp til pupp og litt grøt. Nå som han er litt større og prøver så hardt han kan til å krabbe, har han blitt mer sulten. Han får grøt/glassmat 3 ganger om dagen og litt pupp ellers. Men de siste dagene har han nektet å ta pupp. Jeg blir litt fortvilet fordi jeg er redd han ikke får nok næring. Dessuten får jeg litt spreng. Er det noen flere som har/har hatt denne erfaringen?? Det er vanskelig å kutte ut maten siden han er en veldig sulten gutt og han er glad i maten sin
Blixen*** Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Hei, jeg har også begynt med grøt nå, og jenta mi er 4 og en halv måned. Håper ikke det samme skjer med meg, for hun virker ekstremt glad i grøt:) Men jeg tror nok det er lurt å amme før du gir grøt, så hvis han er sulten nok, så vil han vel ta puppen?..Har ihvertfall lest det her et sted, først pupp, så grøt. Morsmelken er viktigere. Men blander du grøten med morsmelk da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå