Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Det må jo være snart to uker siden han hadde en skikkelig bæsje bleie. Han kaver og jobber masse hele døgnet men det kommer ikke noe. Det kommer en del luft ut og da blir han rolig men så jobber han igjen. Og han trøkker så han blir helt rød. Jeg har prøvd tempen, og massasje, men hjelper ikke. Jeg fullammer han.. Er det noe jeg kan gi han??
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 visst han er over 4 mnd kan du prøve med litt sviskesaft eller sviskemos. det selgast i alle dagligvarebutikka. står i babymathylla. sukkervatn kan og sette systemet i gang. det har funka her. då tar du 1dl kokt vatn og har oppi 2ss sukker. litt vansklig å sei kor masse du ska gi han når eg ikkje veit kor gammalhan e, her begynte vi med 1ts når han var 1 mnd. no er han 3,5 så visst eg skulle ha gitt han no ville eg prøvd med 2. du får prøve deg litt fram. vær obs på at det renner en del ut igjenn.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 Hei.. han er 3 mnd på torsdag.. skal prøve litt sukkervann ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå