tomat15 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Lille er litt tett i nesa og vi skal egentlig på babysvømming i dag. Gikk ikke forrige uke pga samme nesa. Vurderer å gå i dag da hun ikke virker plaget, men heller ikke blir bedre. Tenker at hun som har en storebror i barnehage kommer til å være forkjøla så å si hele sesongen, det er jo han. Noen som har noen innspill? Hun har ikke hatt feber i hele sitt liv, virker som sagt ikke plaget, og er i super form. Har ligget 1 time på gulvet under babygymmen og babla i vei. Lille har nettopp passert 3 mnd. Takker for innspill;-)
mettemor :) Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Så lenge hun ikke har feber eller virker plaget så ville jeg gått. Trenger kanskje ikke å dykke henne hvis dere pleier å gjøre det, men ellers så har hun nok ikke vondt av litt vann. Har selv tenkt meg på babysvømming i morgen med snørrete baby, han har vært snørrete halve sitt liv nå, så det blir ikke mye svømming hvis han skal være helt snørrfri før vi drar. Instuktøren vår er også helsesøsteren vår, og hun mente det ikke var noe problem så lenge det ikke var feber
tomat15 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 Det er det jeg tenker også, at hun nesten har vært snørrete hele sitt liv. Hun er jo i kjempeform ellers og leker og tuller. Tror jammen at vi skal dra, så spørr jeg instruktøren ang dykking.
Gjest Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Heisann... Når jenta mi var tett i nesen gikk vi på bading uansett...Å hun ble faktisk mye bedre ut på dagen etter badingen fordi hun fikk rensket ut nesen for snørr å fikk hostet opp litt rusk fra halsen. Vi dukket henne under å storkoste oss.. Det er ikke noe å bekymre seg for, men om hun har feber derimot må du holde deg hjemme. Feber å litt kaldt vann er farlig for de små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå