Gå til innhold

Har forelsket meg helt i OTH!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært kjempe fornøyd med den. Ikke noe problem med liggestillingen og hvertfall ikke fotbrettet, det er jo ergonimisk riktig stilling på den. Vogna er helt super å trille. Virkelig god. Men det er jo ingen vogner som er perfekte. Den blir litt lang sammenlagt og kunne sikkert vært litt lengre i rygg for lange barn. Men alt i alt en super vogn.

Annonse

jeg er heller ikke fornøyd. dårlig liggestilling og ikke minst dårlig sittestilling. den er alt for tilbakelent. og tenk nøye over om du vil ha en vogn der babyen sitter vendt fra deg fra tidlig av. tror ikke det er mange som bruker bagen til babyen er 8 mnd. jenta vår ville ihvertfall opp og se fra hun va 5,5-6 mnd. og får du baby på sommeren så kommer ikke bagen til å holde til 8 mnd med pose i. syns vogna blir alt for åpen foran til en liten en gjennom vinteren. regntrekket er fint, men i mange minusgrader sprekker det fordi det blir stivt og hardt.

vogna er veldig god å trille for mor. etter min mening er den alt for stiv for barnet, særlig med bag. Dempingen er elendig.

Elsker oth som sportsvogn, men ville aldri hatt den som eneste vogn til baby. Vi har brukt våre fra ungene var ca 10-12 mnd, ville aldri hatt dem vendt fra meg før det. Og enig i at sportsvogndelen er for åpen for de minste barna, særlig vinterstid.

Dempingen i vogna er heller ikke av de beste. Når sportsvogndelen er på er den en demping i seg selv, pga "hengekøyeeffekt"/stoffet gynger.

Med bagen får du ikke denne effekten.

Kunne hatt den som shopping/asfaltvogn fra nyfødt, men ville hatt en annen lunere, vendbar og med bedre demping til litt mer ulendt underlag og til den perioden fra babyen er vokst ut av bagen og til barnet er gammel nok til å sitte vendt fra deg.

Som sportsvogn er den utrolig god! God komfort både for barnet og den som triller, stødig, forholdsvis stor sittedel, stor handlekurv, triller like godt på all slags underlag. Etter min mening er både sittestilling og sovestilling god til litt større barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...