Gå til innhold

Erfarenhet av å föda på Føderiket?

Anbefalte innlegg

Gjest Hormonstinn

Hej,

Jag var idag på möte med jordmor på føderiket, en klinikk som precis som ABC erbjuder enbart naturliga smärtlindringsmetoder under födsel. Fick ett väldigt gott intryck av dem och funderar starkt på att välja att föda där istället för på vanligt sjukhus. Det som tilltalar mig mest är den personliga kontakt som jag uppfattar att man får när alla undersökningar sker på plats där. Samt den avslappnade miljön och att man är garanterad att ha en jordmor hos sig hela tiden under födseln.

Nu vore det intressant att höra om andras erfarenheter. Är det någon av er som fött på føderiket? Hur upplevde ni det, är det så bra som det verkar? :-)

För den som är intresserad av att veta mer om dem, gå in på http://www.rikshospitalet.no/foderiket - ganska säker på att det går att få plats där fortfarande, även för oss som väntar barn till sommaren.

Tacksam för svar.

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg kan bare referere til min venninne. Hun har akkurat født sitt tredje barn. De to første var på ABC, den siste fødselen var visst den aller beste opplevelsen, i følge henne. Når hun kom til Føderiket og skulle føde var det tent stearinlys i hele rommet og det var en veldig god stemning. I tillegg sa hun at de hadde tatt så godt vare på faren under hele oppholdet.

Jeg selv skal føde mitt tredje barn på ABC i august og kan ikke få rost de nok. Jeg er kjempefornøyd og den jordmoren jeg går til kontroller til nå er den sammen som tok i mot min første og var der under andre del av fødsel med nummer to. Jeg synes også at alle der er spesielt gode til å ta vare på og verne godt om hele den lille familien, mor, far og den lille.

Jeg tror du vil bli fornøyd begge steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...