Gå til innhold

Har Brio Go bra nok liggestilling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men 11 mnd. er jo en grei alder. Men nå vurderer jeg denne vognen til babyen som fortsatt er i magen, når vi da bytter fra bag til sportsvognsdel vil jo ikke babyen være mer enn 6-7 mnd. gammel. Kanskje litt for liten for den bratte liggestillingen da? Kan jo ikke bruke bag til babyen nærmer seg året heller, de vil jo opp å se når de er våken lenge før den tid.

Har snakket med et lass med barnevognbutikk-folk de siste månedene, nettopp om dette med at en del vogner ikke har helt flat liggestilling. De aller fleste (selv de som ikke har hatt slike vogner i butikken) sier at det er ingen problem om barnet er over 6 mnd.. Selvsagt kan du få et barn som ikke liker det, bl.a. leste jeg om ei her der dattera kun som på magen selv i vogn.. men det kan en ikke ta utgangspunkt i synes jeg..

Fikk tips fra ei i den ene butikken forresten, om å legge en pute i "knekken" dersom jeg syntes det var for bratt i begynnelsen. Ellers er det ikke stiv rygg, men en slik "hengekøye-rygg", som visstnok er god selv om den ikke er helt flat.

Jeg synes ikke det er et stort problem iallefall.. men, opp til hver enkelt selvsagt :)

Har Bugaboo og sportsvognsdelen den har vært helt SUPER til jenta vår siden hun var 6 mnd. Prinsippet på sportsdelen til Go og Bugaboo er vel ganske likt? Buen på ryggen på Bugaboo har ihvertfall gjort at jenta vår har ligget stødig og fint og hodet har aldre falt over til en siden. når hun ligger på nederste hakk og med bena horisontalt har det vært utrolig avslappende.

skal beholde vår bugaboo til nestemann, men tror jeg MÅ ha en GO i tillegg!

Annonse

Du bør sjekke om kalesjen blir større (om det er mer stoff som ligger innfelt) når man tipper ned setet. Hvis det er som på Sing så følger kalesjen med bakover og det er dårlig solskjerming når barnet ligger i soveposisjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...