Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Hei, jeg kom over smekke med armer.. og tror det vil være en slager .... Sånn som oss, som har skikkelig problemer med å holde klærne rene til tider.... Jeg fant dem på fashionbaby.no
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg kjøpte sånne på princess for ca 1år siden, de er geniale, også når barnet skal male eller være med å bake!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Supert, har tenkt å skaffe noen sånne! Minien har tydeligvis lyst til å begynne å spise alt selv nå nemlig.... ;p
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Ja, vi har lenge brukt de fra Princess, men så trengte vi nye, og da var de ikke i butikken lenger, så da oppdaget jeg at de solgte det på Sparkjøp også. Har også oppdaget at du kan kjøpe det i nettbutikken til Princess... De er uvurderlige, men dessverre tåler de ikke 60 grader. Vi har vasket dem på det, noe som har gjort at plasten på baksiden har gått litt i stykker.
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Ja de er geniale:) De har på barnas hus også.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Vi har bare kjøpt ett sånn maleforkle str.2år, så er fortsatt litt stort, men funker ihvertfall som det skal Å så er det bare å skylle det under vann etterpå, slipper å vaske det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå