Gå til innhold

Noen i Drammen eller i nærheten som venter tvillinger??

ungmor<3 3 jenter <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) Jeg er ei jente på 25 som er gravid med tvillinger. Bor i Ski, så vi er jo ikke akkurat naboer, men såååå langt unna er det jo ikke:)

Om du har msn og vil legge meg til, er det bare hyggelig, så kan vi dele litt erfaringer?:)

[email protected]

Håper vi snakkes:)

Hei!

Gratulerer da, du har en veldig spennende og flott tid i møte ; )

Fikk jentene mine rett før jul, hadde termin 22 februar. Men alt har gått kjempe fint!! Bor i Hønefoss, så er ikke så langt fra Drammen det. Jeg fødte faktisk på Drammen, siden de kom for tidlig = )

• 2 uker senere...

Takk for det ; )

De kom akkurat 2 måneder for tidlig pga blødning fra morkaka. Vi var 5 uker på sykehus. Vi måtte vente litt på tv2, ellers hadde nok reist hjem før. Selv om vi var på sykehuset, så hadde vi en fin tid der. Fikk god oppfølging av sykepleiere, masse råd og hjelp om amming og ble kjent med jentene våres før vi kom hjem. Jeg har dobbelt ammet siden j kom hjem, og det går strålende! Litt klønete i begynnelsen, men må bare bruke tiden litt. Kanskje det er en tvilling forening i Drammen? J har meldt meg inn her i Hønfoss. Når har du forresten termin?

Fortsatt god vår og håper alt går bra!

Annonse

Nei det er ikke så langt unna Drammen..:)

Ja det er jo veldig kjekt og kjenne flere som skal ha tvillinger, da man kan dele erfaringer fra både svangerskapet og etter:)

Det er jo en dobbel glede men nok også mere krevende enn med en baby..

Spennende blir det ihvertfall:):):)

Om du er på mns så kan du jo legge meg til..

[email protected]

Klem :)

Jeg har termin 29 august:)

Så litt etter tvillingforeninger her i drammen men var ikke mye..

Det var nok kanskje greit og være litt på sykehus og få litt oppfølging og hjelp når det er 2 unger..

Jeg er nå litt redd for og bli på sykehuset for lenge, har ei jente på 4 år hjemme jeg gjerne vil komme hjem til :):):)

Lykke til med dine to søte små:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...