Gå til innhold

Vaksinemotstandere og legehatere,fødte dere hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye drittslenging her om helsepersonell at jeg regner med at dere selvfølgelig fødte hjemme....? Der ville dere jo være på trygg avstand fra livsfarlig helsepersonell,litt homeopati og akupunktur mot dårlig fosterlyd....

Jeg har lest mange av lenkene deres her inne og har selv blitt skeptisk til vaksinasjonsprogrammet,men all denne drittslengingen om leger,helsesøstre og jordmødre(pumper ungen full av K vitamin...)syns jeg er helt tåpelig. Debatten blir så usaklig,tror det virker mot sin hensikt.

Flere studier angående vaksiner syns jeg er viktig.

Mer utdannelse av helsepersonell(det er ikke personalets egen feil at de vet så lite,det er heller utdanningssystemet som er problemet!)

De fleste leger vil faktisk bare ditt beste,på den måten de har lært det.

Mange her inne blir sikkert sinte over dette innlegget,men jeg bare lurte.... Når dere skriver så mye stygt om helsevesenet regner enn jo med at dere føder hjemme.. Satt litt på spissen,men jeg syns dette hadde vært interessant å få vite..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såså. Dr Puselusken. Ingen er sinte på deg vet du:-) Trodde det bare var prinsesser som brukte engler som jordmødre ved hjemmefødsel. Her har vel alle unga kommet på løpende bånd i korridoren på akutten. Litt travelt og hurtigfødende, så kanskje det hadde vært best med innleggelse den siste uka før fødsel eller eventuellt hjemmefødsel med jordmor og som ikke ser ut som en engel:-) Akupunktur? er du gaaaaal???? jeg har jo nåleskrekk!! har du ikke fått med at jeg ikke liker sprøytestikk? Homeopatpiller bruker jeg som luxussukker i teen min. Koster litt, men faen så godt. Også kan det jo være at det funker på et eller annet også:-)

Skrevet

Fanatisme - nei takk!

Er vaksinemotstander - men ikke legehater. Bare lut lei av fanatikere med skylapper innen legestanden/helsevesenet, som kategorisk avviser (og latterliggjør) alt annet enn det de selv har lært som kvakksalveri!

Interessant det der med hjemmefødsel eller ei (har selv ikke valgt hjemmefødsel, men ler da ikke av dem som vil føde hjemme. Slutt å latterliggjøre andres valg!)

Kanskje jeg burde valgt hjemmefødsel likevel - Sjekk link:

http://www.aftenbladet.no/lokalt/1001755/Nye_funn_av_Klebsiella-bakterie_paa_SUS.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...