Sushi Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Tre uker før termin, ble guttene våre tatt ut i går- keisersnitt. En rask og grei fødsel. Mor med litt smerter dagen derpå, og noe blodansamling på høyre side av operasjonssåret... Gutten med vekstavvik trengte ikke kuvøse til tross for sine bare 1936g... Godt at det hele er over!! Flotte gutter sover vsa av mamma!!!
anna,helena og lille spira :o) Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Gratulerer så mye!!! Bruk dagene godt på sykehuset. Det har du igjen for når du kommer hjem. Natta )
melina, glad mamma Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer såååå masse med guttene!! Sikkert kjempedeilig at de er kommet ut! Jeg ønsker deg en fin tid videre!
Perledykkeren Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Hei Sushi og gratulerer så masse med guttene dine Jeg gleder meg så innmari til det er min tur (og det er jo en stund til enda da:) 3 uker før termin høres jo perfekt ut Hvor stor forskjell var det på guttene dine? Jeg ble forresten skikkelig sulten av å se nicket ditt. Nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå